nee het is wel een Evo 9 kijk maar naar de bumper. een 9 heeft daar 2 kleine rondjes. en dat heeft mijne ook..
Open Code: [B] [U]Competitie 3 - Oktober 2007[/U] 1 Oktober t/m 1 November 2002 Honda Integra Type-R Thema: geen [IMG]http://img265.imageshack.us/img265/3276/hondakleinzq2.png[/IMG][/B] Winnaars: 1- 2- 3- Een auto met wat meer mogelijkheden qua spoilers en bodykits. Een echte auto om echt vet te painten dacht ik zo. Paint ze!
YES, ik begin zo langzamerhand echt van Acura's etc te houden. Egt een mooie auto. Ik ga komend weekend denk ik aan de slag!! En btw, komt er weer een poll?
beter.. geen thema.. gewoon lekker je ding doen.. of je t nu simpel of over-de-top wil doen, maar japanse auto's lenen zich ook iets meer voor t grafisch geweld.. zie de meeste tunings bladen maar.. duitsers zijn vaak strak, dik en redelijk clean/niet al te druk.. terwijl alles uit azie vaak te veel stickers heeft.. ach.. ieder zijn ding toch!
thanx! work in progress.. als iemand nog tips heeft! ik was ook een beetje aan t kutten met de achterkant..
Wist het eerst ook niet. Was bezig met wat auto's kopen. Toen kocht ik deze en wilde een bodykitje eronder leggen. Toen zag ik dat je er een super dikke wagen van kon maken. Daarna maar in dit topic gezet. Dit is denk ik wel een leuke auto niet? Demon, Zeker mooi. Maar dat begin op de achterkant zou ik niet doen als ik jou was. De motorkap ziet er ook mooi uit. Wel leuk dat je de auto mooi kan maken met een paar standaard boompjes en vlokjes!