1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza2] Auto van de maand

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 1 aug 2007.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mijn Integra al 2 positieve reacties en 0 negatieve, een heel stuk beter dan mijn Lancer! _O_ Denk dat vooral de voorkant het meeste scoort.

    @ Flash, mooie auto maar die hoort idd in het show ya ride topic thuis :)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  2. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rimlight Racer NL,

    Waarom edit je je posts niet?
    3 posts achter elkaar... kom op zeg.

    Nee, ik ben geen mod, maar dit maakt het allemaal wel erg onoverzichtelijk.

    En @ Flash,
    Je kunt wel degelijk normaal inzoomen. hou de linker stick ingedrukt en beweeg met de rechter naar boven.


    EDIT:
    Ohja, ik vind het een beetje een simpel design. Komt er nog meer op?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders zou er tog niemand postten, zoals ik al zei reageerde er nauwelijks iemand :p
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    vind die nieuwe van jouw ook niet de allermooiste, beetje met streepjes gewerkt en klaar, die van loyalronnin vind ik echt 100x zo goed als die van jouw, veel meer details en echt tijd in gestoken
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Das jouw mening. Ik begon met een kale Integra en toen ging ik maar een beetje dingen neerzetten, en dat was uiteindelijk het resultaat. De zijkant was vooral veel lastiger dan je denkt. Onthoud dat ik echt niet zo'n held ben met het painten. Ik doe iig mijn best.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil auto's zien :9 3 is nauwelijks genoeg voor een beetje faire competitie.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben nieuw hier, heb een paar vraagjes.

    Is het in dit topic de bedoeling dat je een mooi design voor een auto maakt?
    Mag je ook bumpers en velgen e.d. veranderen?
    Gaat de huidige contest over de 2002 Integra?
    Mag je ook foto's op een racebaan maken, of moeten ze in de garage gemaakt worden?

    Ik zal morgen eens wat moois maken.

    EDIT: Ik heb het topic een beetje doorgebladerd en volgens mij is alles nu wel duidelijk... Ik zie een paar veelbelovende designs!
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    B tender , welkom je hebt me in je lijst geloof ik.

    Ja het is de bedoeling dat je een mooi design maakt voor dit keer de integra .

    Alles telt mee bumpers velgen etc , als de einddatum in zicht is wordt er een poll aangemaakt zodat iederen kan stemmen welke de mooiste is.
    Als de winnar bekent is is er weer een volgende auto/thema.

    Je mag zowel in de garage of op de racebaan een foto maken als de paint maar goed zichtbaar is;).
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb nog geen inspiratie. Daar zal ik nu, voor het slapen gaan, nog eens goed over peinzen, en met een beetje geluk zien jullie morgenavond mijn WIP (work in progress)
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Natuurlijk.
    2. Jazeker, je mag alles gebruiken om je auto mooi te maken.
    3. Jep
    4. Mag allebei, maar ik raad garage aan wat daar heb je geen lichtverschillen etc.

    BTW Je mag geen auto van auction house kopen en hier er op zetten. Zelf maken :b:
     
  11. The Flash

    The Flash Guest

    Oke dank je, zal ik hem daar nog eens posten. Ben niet nieuw op een forum, maar wel op XBW weetje. Vette site trouwens. :D ;)
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De uitslag van de Lancers is bekend. Hieronder de totale uitslag tot nu toe:

    Code:
    [B]Totale Ranking:[/B]
    
    1-  Bonbridge (5pnt)
    2 - Loyallronin (4pnt)
    3 - Strapping young Lad (2pnt)
    3 - Remsy (2pnt)
    4 - Shortbull (1pnt)
    4 - Kimi NL (1pnt)
    5 -
    6 -
    7 -
    8 -
    9 -
    10 -
    ... 
    

    En blijf posten met nieuwe auto's jongens het word een beetje dood hier! Succes!
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tenminste niet laatste geworden... _O_

    Mijn Integra ga ik flink aanpassen, nu heb ik het painten beter onder de knie.
     
  15. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een kleine opmerking. Ik hoop dat jullie nu wel reageren... Ik vind dat de poll van de Fairlady's overnieuw moet. Ik heb veel werk verricht aan mijn Fairlady en ik had hem als eerste ingeleverd veel positieve reacties gekregen en dan heb je me niet in de poll gezet. Nu heb ik ook geen zin om opnieuw mee te doen want dan kom ik toch niet meer hoog in de ranking. Dus ik vind dat de poll van de fairlady's overnieuw moet zodat ik misschien nog een puntje daarmee kan krijgen...
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat was een fout van mij, ik had mijn excuses al gegeven. Je had je auto wel mooi in een spoiler staan. Dus wilt iedereen dat niet doen bij de uiteindelijke versie. Ik had het nog aan een mod gevraagt idd maar die hebben het niet meer gedaan. Is idd lullig maar ik denk niet dat een poll overnieuw doen een goede oplossing is.
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vind het erg zielig voor Jesse, een goede vriend van me. Maar ik denk ook dat als de poll overnieuw gaat, dat iedereen dan in de war raakt etc..
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heel die poll opnieuw das fucking bullshit.
    Hij zet zijn auto tog in een spoilert , en tenslotte zijn het maar een paar puntjes.
    Doe dan voor iedereen de 350z opnieuw;).
     
  19. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus een goed idee Triple als we nou gewoon volgende week het thema music doen met een 350z dan kan die van mij meedoen.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd een goed idee. Ik weet al waarom Jesse geen nieuwe auto wil maken :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

    (hij is halo 3 verslaafd) :+
     

Deel Deze Pagina