Allen thema muziek omdat jij toevallig een blaupunkt auto heb , misschien wil ik wel thema drift omdat ik nog wat drifters in mn garage heb staan./
Aaaaah kut, gisteren had ik het design van mijn Integra aangepast, dacht ik dat ik zat te saven, maar ik lette niet zo op, delete ik het hele design! Ik heb ook totaal geen inspiratie voor iets nieuws aangezien de Integra geen drift auto is.
Mijn integra ziet er ook wel aardig uit, deels in chrome dus is wel vet vind ik. Ik zal vanavond wat pics posten
Ook goed en als het niet zo wordt dat er een 350z weer komt dan maak ik een : Idee niet stelen : Spoiler Apple auto. En dan zeeeeeeer uitgebreid. Met de Iphone en de Ipod de nieuwe versies en de g5 of de macbook!!
Gozer doe niet zo triest, als iemand nog niet zo goed is in paintjobs en er wat langer over doet, moet je hem niet af gaan kraken :
Daar zijn er zo onderhand wel meer van, maar al dat gezeik went he BTW een jaar lang geregristreerd..... woehoe \o/
350Z is leuk ja! Mijn inzending: Sorry voor de foto's. Eerst had ik wat 'standaard'-foto's gemaakt en daarna deze meer showachtige foto's. Maar de standaardfoto's heb ik niet opgeslagen en omdat ik daarna nieuwe foto's gemaakt heb zijn ze nu weg. Ik ben nu ergens anders dan mijn Xbox360 en kan de gewone foto's nu niet uploaden...