1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza2] Auto van de maand

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 1 aug 2007.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het toch dat ik altijd krijg te horen 'doe maar eens na dan' als ik een negatieve reactie geef op iemands auto????? O, natuurlijk, omdat ik zo slecht ben in het painten. Ook omdat ik dat kleine jongetje ben dat je zo makkelijk af kan zeiken. IK ZEG TOG NIET DAT IE LELIJK IS?!? Ik probeer alleen een suggestie te geven om hem wat beter te maken!

    Ik heb het nu niet alleen over dit geval. Tegenwoordig komt het wel vaker voor.

    @ n-ls, jij hebt het door.
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf vindt ik die auto ook niet echt mooi hoor, niet dat ik zelf kan painten heb er geen eens zin in om dat te gaan doen
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie bak hoor! Enkel, hij oogt (!) wat simpel in vergelijking met bijvoorbeeld bovenstaande auto. Toch geloof ik maar al te graag dat er behoorlijk wat werk in zit :)

    [off-topicmode] Het is inderdaad zo dat Rimlight Racer nogal afgezeken wordt, om zowel zijn creaties als zijn kritiek. Lees maar eens wat pagina's van 'Show your ride' door.
    Kom aan mensen, dat mag best wat aardiger [/off-topicmode]
     
  4. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet omdat jij slecht bent in painten, maar omdat er gewoon veel werk in zit.
    Vooral in dat acura logo, wat helemaal chrome is.
    Als iemand anders had gezegd dat er nog meer op moest had ik ook gezegd dat ie dit maar ff na moest doen. Helemaal niet bedoeld om jou te beledigen ofzo.



    Hij oogt misschien simpel vergeleken met bovenstaande bak,
    maar daar zijn alleen maar standaard manufactured logo's gebruikt,
    + stripes voor die 'krassen'.
    Daarintegen heb ik géén standaard logo's EN géén standaard striping.

    Dus idd, er zit behoorlijk wat werk in..
    Misshien dat ik morgen nog een update bak, maar ik denk het niet.
    Hij ziet er misschien best plane uit, maar wel mooi.
    Maar dat laatste is weer eigen mening/smaak
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik nog niet zo goed in die paint-mode, vooral door gebrek aan 'inspiratie.'
    Echte kenners zullen zeker zien dat er veel werk in zit. Die weten beter dan ik hoe lang 't duurt om bijvoorbeeld dat carbon en dat chrome logo te maken. Nu maar hopen voor jou dat ze daar rekening mee houden in deze verkiezing (?). :thumbs: Keep up the good work.

    Hopelijk kan ik hier zelf binnenkort ook eens wat fatsoenlijks neerzetten.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laat ik het eens een beetje voor Arnaud opnemen:

    Zijn logo's zijn zelfgemaakt en dat kost een hoop tijd. Bovendien is het niet altijd zo dat de auto met de meeste layers de beste is (hoewel ik vermoed dat er in dat acura-logo nog een hoop layers verstopt zitten, iets wat misschien niet iedereen zich realiseert). Ik vind je auto zeer geslaagd Arnaud! Kennen jullie de uitdrukking: "Less is more!"

    Arnaud's Acura logo heeft meer tijd gekost dan al mijn logo's bij elkaar (dat zal ik geen moment durven ontkennen) en dat mag best gewaardeerd worden, want het resultaat ziet er goed uit! Arnaud heeft duidelijk een heel andere uitgangspunt genomen voor de auto dan sommige anderen. Zijn design is wat rustiger en dat past niet bij ieders smaak, maar het is wel goed uitgevoerd!

    En mijn 'krassen' zijn geen stripes, maar iets anders... Een geheimpje :)

    EDIT:
    Eigenlijk jammer dat alleen de laatste foto echt recht aan het design doet, omdat je alleen daar het chroomachtige mooi terug ziet komen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  7. JeePee

    JeePee Guest

    ...en omdat je jezelf heel erg goed vindt (weet nog wel dat je jezelf een 9 gaf en Shortbull een 8 :emo:) en omdat je meer aandacht besteed aan je posts hier op Xboxworld over wat je allemaal in de planning hebt en wat je allemaal aan je grondlaag gedaan hebt dan het daadwerkelijk painten van je auto's zelf. Je kraakt mensen af op dingen waar jij alleen van zou kunnen dromen en dat wekt irritaties op bij mensen. Bij mij in ieder geval. En ondanks dat je blijft roepen dat je het niet zo goed kan blijf je wel ons volproppen met elk nieuw blokje of balkje dat je ergens scheef geplaatst hebt.

    Daarom dus :)
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0

    Hehe , eindelijk iemand die het snapt:9
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    *ouch*
     
  10. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0


    :thumbs::thumbs:
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    En heel veel mensen kraken mij af als ik ook maar één negatief woord zeg over iemands auto, puur gewoon omdat ik zo makkelijk te pesten ben. Hoe mooi of lelijk iemands auto is, je mag positieve en negatieve reacties geven maar respect voor elkaar is op zijn plaats. Dat is geen mening van mij, maar gewoon een regel hier.

    Verder is het gewoon erg laf om aan leeftijdsdiscriminatie te doen. Ik snap ook wel dat jullie mij soms best wel irritant vinden, maar om mij er nou mee te gaan pesten? Kom op zeg, grow up. Iedereen zit me af te zeiken terwijl ik een dubbele lawine op me krijg als ik daar ook maar op reageer. Ik vind het jammer dat hier niks aan gedaan wordt.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik lees in veel threads mee, zonder er vaak zelf te posten.
    Jammer dat bepaalde mensen een kliekje vormen en anderen gaan afzeiken.

    Ok, Rimlight doet soms bepaalde uitspraken die misschien niet altijd even handig overkomen, maar de ondertoon is nooit kwaad van opzet.
    Jammer dat sommigen dat direct aanpakken om mensen af te branden.
    en het laat ook wel wel iets over de kinderachtigheid zien van sommige mensen.

    Persoonlijk heb ik niks met dat achievmentwhore clannetje VVV. Alles proberen te doen om de virtuele penis zo groot laten te lijken. Of bijvoorbeeld dat usertje wat in elke post aangeeft dat zijn zusje in een Seat van de landmacht rijdt. :emo:

    dat smaken verschillen is ok, maar dat kan wat mij betreft prima op een normale manier worden aangegeven. Van beide partijen welteverstaan.

    Ik vind Rimlight een prima gast, en doet zijn stinkende best om een mooi design neer te zetten. En dat mag ook wel eens worden gezegd. Kijk eens naar wat mensen er voor hebben gedaan, in plaats van alleen maar naar de plaatjes te kijken.

    Ik begrijp ook niet waarom crewmembers hier niks aan doen.

    Ik wilde hier zelf eens een paar auto's posten, maar heb door het liederlijke gedrag van sommigen daar maar vanaf gezien.
    En dat lijkt me nu net niet de bedoeling van een discussie forum.
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant heb je wel gelijk sinnerz , maar neem bijvoorbeeld een paar paginas terug in het show your ride topic.
    Rimlight racer post een super simpele auto met een paar manufactred layers en wat streepjes enzo , die post daarop post iemand een zelf gemaatkte custom layer.
    Zegt Rimlight dat het design wat simpel is en basic:confused: terwijl bijna alles wat hij post zo basic is ( niet dat ik allemaal uitblinkers heb ).
    Dus dat snap ik dan niet , hij geeft commentaar op iets wat hij zelf niet beter/kan .
    Verder maakt het mij niet egt uit maar mede door zijn opmerkingen(zeg niet alle opmerkingen) krijgt hij dit commentaar terug.
    Als je snapt wat ik bedoel.

    Verder gewoon posten die auto sinnerz , je zult vast wel iets kritiek tips krijgen maar niet iedereen is even goed in painten:D

    Langste post ooit

    Enne die met die seat ibiza met zijn zus is trouwens Doelie
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In zo'n logo zit anders veel werk hoor.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik begrijp je volkomen , maar dat gaf ik ook al aan. Hij doet soms niet echt handige uitspraken, en het een lokt het ander misschien wel weer uit.

    Maar een beetje volwassen kerel zou daar boven staan en denken: ach laat maar. Maar er zijn een paar mensen die zelf waarschijnlijk nog niet volwassen genoeg zijn en zich aangetast voelen in hun status op internet.

    Ik vind het getreiter van sommigen gewoon misselijkmakend, en totaal niet op zijn plaats.

    Hoe je het ook wendt op keert, iedereen die hier zijn voertuig post heeft zijn stinkende best daarop gedaan. Daar zou iedereen best wat meer respect voor mogen opbrengen. :):
     
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN! \o/

    Dit is echt precies hoe ik er ook over denk. Jullie zullen vast denken, wie is dit nou weer. Ik volg dit topic al best lang, omdat ik het leuk vind om designs van auto's te bekijken, en ik ergerde me inderdaad enorm aan het feit dat Rimlight de minste designs maakt en inderdaad minachtig deed tegenover veel betere designs!

    En alsjeblieft SInnerz doe niet moeilijk over dat 'getreiter', want het is gewoon Rimlights gedrag dat irritatie veroorzaakt. Ga niet dom doen over zijn leeftijd, want als hij had gezegd dat hij 16/17 was, mag je er alleen dan wat van zeggen? Er moet gewoon iets gezegd worden over hem, en dat hij OF leert hoe het moet OF geen commentaar geeft op andere _0/

    @ Rimlight, Neej ik heb niets tegen jou of je auto's maar tegen je gedrag tegenover de mensen hier. Ik kan zelf ook niet designen, maar daarom doe ik het ook niet :) en bewonder ik het alleen. Ik vind het prima dat jij het wel probeert, en ik moedig dat ook aan. Maar kap met die vervelend posts af en toe :thumbs:
     
  17. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens


    mooi bak arnaud ...
     
  18. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel.

    Is deze contest echt vandaag afgelopen?
    Of kan ik van het weekend nog een update posten?
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Alleen als ik dat dan ook mag}:]
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ben ik niet met je eens. Het is maar net hoe je met zijn opmerkingen omgaat.
    Dan doen ze op een kinderachtige manier. En ze blijven maar uitlokken. Maar he, dat is maar mijn mening. ;)
     

Deel Deze Pagina