1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza2] Auto van de maand

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 1 aug 2007.

1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Hou je praatjes maar voor je:

VVV Agoris: 4519
    VVV Apollo: 11493
    VVV Fredkroket: 3310
    VVV Helios: 16520
    VVV JeePee: 9119

En dat vindt je veel? Xbox 360 bestaat al bijna 2 jaar. Misschien een potje PGR4 met 1 vd 5? Kun je zien dat we wel nog een beetje kunnen racen.

2. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha en daar ben ik het niet mee eens ;). Hoezo uitlokken? De meeste mensen hier laten hun designs zien, dat Rimlight er dan een vage opmerking over maakt, kan je niet verwachten ofso? Maar dat is maar mijn mening :b:

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    [uit de tent lok mode]PGR4 noem ik geen racen![/uit de tent lok mode]

4. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt gelijk, het is inderdaad een RPG:):

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik deed eerst Forza, terwijl ik de PGR demo aan het downloaden was. Toen die klaar was met downloaden ging ik de demo proberen en het viel me op hoe hard je door die bochten kan, echt abnormaal. Maar het is geen slechte game, alleen heel anders dan FM 2. FM 2 associeer ik zelf wat meer met racen dan PGR, omdat het minder arcade is.

Maar ik weet best wel dat de VVV'ers vrij snel zijn!

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen:

Ik geef soms ook wel eens een negatieve opmerking op iemands auto. Maar dat zijn vaak nog tips. Negatieve opmerkingen mogen, maar hou alsjeblieft op met eeuwig gezeik. Jullie zitten niks anders te doen dan alleen maar mij af te zeiken, als ik ook maar 1 negatieve opmerking geef op iemands auto. Er is zo te zien maar één iemand die volwassen genoeg is om daar niet aan mee te doen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou betekenen dat 28.739 leden jou afzeiken :eek: :+

8. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: @ deze opmerking.

Anyway, ik denk dat het punt nu wel gemaakt is. Rimlight weet waarmee hij users stoort, en de andere users weten wat RImlight stoort. Doe dus wat goeds met deze opmerkingen

Nu weer over tot de orde van de dag, de designs?

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is een keer in voor de infinity g35 of een andere strakke bak bijvoorbeeld een mr2 ofzo , Met als thema gewoon een strak design zonder fratsen.
    Met weining/geen sponsors stickers en drukke beplakking .
    Iedereen ken sposor sticers plakken nu is een strakke bak?
    Bonbridge misschien een idee???

Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Leuk idee, wat rustigere auto's. Maar wat bedoel je met bonbridge? Als ik google komt ik bij iets van vuurwerk uit...

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge is zegmaar de topic starter van die auto vd maand gebeurde , hij geeft de auto en thema op;)

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Oooh, ik dacht dat bonbridge een of andere stijl was met autodesigns, eentje waarvan ik nog nooit had gehoord.

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Even racen zodat jullie je virtuele piemel weer even kunnen laten zien? :emo:
    Jongen, grow up and get a life.

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oke uitgehuild nu?

@ Tripple X, Ik denk dat ik een of andere bak ga kiezen waarop je maar bijvoorbeel 50 layers mag plakken. Dus een groot limiet zodat het niet druk kan worden :) Kijken wie het best met de vormen om kan gaan dan he :)

Hier mijn inzending dan:

15. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Waar kun je zien hoe groot hij al is?

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Lees de 2e zin ook even, g-e-t- a l-i-f-e

Ik kap met deze discussie, het voegt niks meer toe. Ik denk dat alles wel gezegd is. :)

17. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Zou ik ook doen als ik 30 was:):

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg, applaus iedereen voor deze stoere beer van 29 jaar, die zn leven vult met virtuele piemel typen op een xbox forum! \0/ zoek zelf een leven kneus, je kent chorus geen eens en gaat hier stoer doen alsof je 'm kent, jij bent zeker niet echt de meest snuggere persoon op deze planeet of wel?

ik ga geen eens tegen jou racen, ik verspil me leven nog liever met mensen voor piemel uitschelden op een xbox forum.

19. JeePee

JeePee Guest

Haha, die S1nn3rz noemt mijn reacties kinderachtig 8) Komt ie zelf aanzetten met virtuele piemels op een leeftijd van 29 :emo:

Daarnaast: Ik als achievementwhorende racegamer die z'n virtuele pik laat groeien door races te winnen word zo geil van zijn xbox 360 dat hij er geen eens een thuis heeft staan. En kom ons nou niet aanvallen op ons sociale leven, WANT JE KENT ONS NIET. Maargoed ook trouwens...

En om terug te komen op mijn reactie op Rimlight... Hij vroeg er zelf om. Hij zei letterlijk 'Hoe komt het toch dat...' Nou, ik ben zo vriendelijk daar antwoord op te geven :) Dit heeft niks met leeftijd te maken, die vent zit me al dwars toen hij me helemaal ging afbranden toen ik zei dat z'n zelf in elkaar geknutselde stoel met metalen framepje eromheen geen zelfgenoemde PlaySeat was. Dussss

U kunt weer auto's posten :)

20. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn allemaal kinderachtig... Hele tijd elkaar afzeiken en negatieve feedback geven...
    En jullie noemen jezelf game liefhebbers? Die kunnen ook in vrede leven nadat ze elkaar eruitgereden hebben...

Deel Deze Pagina