De beste en mooiste manier om carbon te maken is als volgt:
Je paint de auto zelf metallic donkergrijs. Ik heb geen plaatjes, maar het is de 2e kleur van het 2e blokje grijs/zwart aan de linkerkant.
Dan doe je inderdaad Stripe 17 met een y waarde van boven de 5 geloof ik,
en dan ga je die kruiselings op elkaar zetten.
Ik heb gewoon een enorm patroon gemaakt zodat ik mijn CF op elke auto kan zetten, het bedekt alles.
Als je wilt, kan ik je mijn carbon sturen, als je mij ff een auto gift dan zet ik het daar wel op, dan kun je het als Vinyl group saven en op elke auto gebruiken.
@ mazda,
Je moet dus een enorm patroon maken, zodat het de stukken die niet gekruist zijn, ver buiten de auto komen.
Ohja, die metallic donkergrijze / zwarte kleur is nodig voor het carbon. Als je je auto een andere kleur wilt geven moet je dat doen met stickers over de hele auto.
Als je alleen cf op je motorkap wilt, kun je alleen je motorkap metallic donkergrijs/zwart spuiten.
Als je de auto een andere metallic kleur wilt painten, dan moet je onder het carbon een andere kleur sticker plakken, de 3e of de 4e van het 3e blokje donkergrijs/zwart van af links.
Het is allemaal een beetje kort door de bocht, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
Ohja 2: ik heb mijn post hierboven vervangen met mijn inzending voor de Auto v/d maand, dus scroll maar ff naar boven,
dan zie je de mooiste RS4 ooit
Edit: Langste post ooit
Laatst bewerkt: 10 nov 2007