mooie auto maar met een paar dingen had je beter wegkunnen laten : - nummerbord - twee schuinen strepen op motorkap.. verder mooie auto kan zelf echt niks bedenken en heb niet echt veel tijd meer dus doe over een weekje maar weer mee..
Nummerbord vind ik altijd wel iets toevoegen, en die schuine striping heb ik gedaan omdat het met rechte strepen zou saai is.
Die sterretjes boven NL moeten geel zijn Haha, ja ik heb altijd weer wat op te merken Voorderest ideeën goed uitwerken, dan komt het meestal wel goed. EDIT: Die striping op de zijkant is ook best mooi.. Geeft het idee van een bodykit, sideskirt. Misschien mooi als je hem door laat lopen naar de voor- en achterkant.
Idd, die sterretjes moeten geel. Zal het zo ff aanpassen. Ik zal ook wel proberen om die chormen zijskirt door te laten lopen.
Gedaan, kijk vooral naar de onderste 3 foto's, daar kan je goed zien dat de chromen striping nu ook op de achterkant zit.
al gedaan.. zit geen reed bij Er zijn niet zoveel mooie velgen voor deze auto. BTW orginele gamer picture heb je weer jesse
Hé rimlight, hoeveel wips heb je al wel niet gepost joh, haha Steeds weer iets veranderen Ik heb btw ook de originele velgen eronder zitten, wel 2 maatjes groter..
Zal erover nadenken. BTW Arnaud. Ik zag dat er nauwelijks reacties op jouw auto waren. Nou bij deze: Het is ook een redelijk simpele auto, carbon motorkap en achterklep, en that's it. Maar ik vind hem best wel mooi! Echter 1 ding: Die kentekenplaat achterop jouw Audi is in het echt een A5.
Dankjewel voor de comment, Ja dat klopt! Heb jij toevallig ook een Autovisie thuis liggen? Er stond daar een keer een test in van een A5 en S5 geloof ik. Daar heb ik die nummerplaat ook van. Ik weet trouwens niet wat er met die bovenste 2 foto's is gebeurt, beetje rare lichtinval De auto is echt kei wit, zoals op de onderste foto. Het was mijn bedoeling ook om een strakke auto te maken, die toch stoer en ook weer netjes is. Bij deze is dat aardig gelukt denk ik. Hij zit trouwens op 49 layers.. lol
Ik had een jaarabboment op Autovisie. Is alweer een tijdje afgelopen. Ik zag idd ook eens een test van de A5 (een lichtblauwe diesel) en S5 (rood). daar hereknde ik die kentekenplaat niet in, maar altijd als er IN:A staat is het zo'n fabrieks auto, in het geval van een A5 staat er dus IN:A 5 plus nog 3 cijfers erachter.
Hoe kunnen jullie in godsnaam controleren of iemand max. 50 layers heeft gebruikt? Moet je een foto bijvoegen?
Het is er vaak ook wel een beetje aan af te zien. Als er carbon (wat vrij veel layers opslokt) gebruikt is en iemand heeft daarnaast nog eens een eigen gemaakt logo en veel andere troep is het vrij logisch dat deze persoon meer dan 50 layers gebruikt. En ja, je moet iemand maar op zn goede woord vertrouwen.
Er zijn nog altijd 7 personen die meedoen hoor... Blader maar een paar bladzijdes terug. Ik gaf 5 RS4's weg, die doen allemaal mee, nl-s en rimlicht doen mee en ik. Dus waarschijnlijk zelfs 8 pers.
oh oke, maar tot nu toe heb ik maar 2 of 3 resultaten gezien. Vind die van rimlight deze keer zeker mooi! EDIT: 800e POST!!! \o/
Je wagen vind ik echt heel strak uitzien,zo houden En over de foto's,ja soms slaan ze eenmaal verkeert uit en dat is eenmaal jammer. Maar je kan ze natuurlijk nog wat bij fotoshoppen.