Volgens mij is dat gewoon de bolling van de handgreep van het achterportier of bolling in plaatwerk carosserie, dat de layergroep vervormt. Als je het glas iets naar links verplaatst zal het opgelost zijn, hoop ik.. Het bier zal er niet minder om smaken. 2008 Ferrari F430 Scuderia Photo Gallery: te mooi om niet te laten zien:
IK vond het wel lief van je dat je het opnam voor Rimlight racer. Ik was het voor de verandering gedeeltelijk met jou eens. Klik voor de lol even deze link aan naar Forza 2 site Ik sta daar ingelogd als CoolRonin ter verduidelijking: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/979921.aspx
dan ben ik ook weer van de partij \o/ Ontopic: Ik zal straks ook eens kijken of ik nog wat kan painten.
Ok dude, als dat jouw mening is respecteer ik die. Maar onthoud wel dat ik de auto gemaakt heb met het idee om hem een beetje basic te houden. BTW dat ik zei dat de auto op de foto's te donker was klopt niet... Ik heb thuis een oud scherm maar nu zit ik op school achter een HD scherm te typen... De auto ziet er echt veel beter uit.
Ik denk dat als ej hoog komt dat het allen komt omdat Colin erop staat anders ook egt niet. Maargoed misschien idee voor de volgende keer de leon Cupra
@ Rimlight racer, dat stukje van "made by TjrkVnLnt NL" zou ik weghalen. Want hier weten we toch wel dat het door jou is gemaakt. En het ziet er gewoon niet zo mooi uit, zo groot. Misschien ook wel een idee om wat modder te maken zoals dat hier ook is gedaan: En dan nog wat leuke (rally) sponsors erbij en je wagen ziet er stukken beter uit. Maargoed als je hem perse basic wilt houden moet je dat niet doen. :b:
Oke, ik zal dat Car made by TjrkVnLnt NL eraf halen. Ik vind dat ook niet zo mooi. @ triplex: Ik denk niet dat de Leon Cupra de volgende zal worden. AntraXxX heeft bijvoorbeeld geen XBL verbinding, dus hij kan die auto niet downloaden. Dat zou ik een beetje sneu vinden.
dus en wat dan nog , omdat 1`iemand het niet heeft gelijk die auto niet nemen? als hij geen live heeft ken hij ook geen auto's uploaden. En idd ja ik zat in het verkeerde topic indeed.
@ Rimlight Racer, dat maakt mij helemaal niets uit hoor. Gewoon de Leon Cupra kiezen als veel mensen dat een gave auto vinden. @ Triple X, nice gedaan die Cupra, de kleuren passen goed bij de auto.
Oja Let op details zoals de blokvlaggetjes op de hoeken van de bumpers. Alle blokvlaggen heb ik zelf gemaakt, behalve die op de hoeken van de achterbumper.
cupra = vet foto van antraxx ook netjes gedaan.. leuk detail die modder.. alleen tijdens t racen komt er altijd al vuil op.. dus hoe ziet die modder er uit na een paar rondjes? @rimlight.. sorry jongen ik vindt jouw auto nog steeds niet mooi. en voor een basic auto is hij imo te druk...., maar okay that's just one ol' man's opinion! Ik ben zelf bezig om roest vlekken te maken op een golfje 2, zal strax eens fototje plaatsen.. ik ben nog steeds erg onder de indruk van sommige "face" of "cartoon/anime" cars op forza official forum.. damn.. dat sommige mensen zo goed zijn met blokjes en rondjes.. damn!!
Ik heb nu al een paar pagina's met oa. een hoop geflame doorgelezen, maar wat is nu eigenlijk deze maand de bedoeling? Moet je een specifieke auto gebruiken, of mag iedere auto, en wordt er uiteindelijk gewoon naar het design gekeken?