[Forza2] Design Contest

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 1 sep 2007.

?

Wie heeft de mooiste auto ontworpen?

1. Bonbridge

15 stem(men)
    31,3%
  2. loyallronin

4 stem(men)
    8,3%
  3. remsy

7 stem(men)
    14,6%
  4. Rimlight Racer NL

4 stem(men)
    8,3%
  5. Shortbull

4 stem(men)
    8,3%
  6. deMon340

7 stem(men)
    14,6%
  7. Kimi NL

6 stem(men)
    12,5%
  8. arnaud unltd

1 stem(men)
    2,1%
  1. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge, zeker weten! PGR en mooi gemaakt! \o/

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf voor loyallronin gekozen. Hij is mooi en je ziet hoe veel werk hij er in heeft gestoken. Dat zal wel veel zijn denk ik.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Helaas kun je het niet bewijzen op die manier, Ik heb ook een prachtige auto van iemand gekregen waarvan de layers niet gelocked waren. Dus ik heb alle losse layers en kan aanpassen wat ik wil. :)
    Het leuke is: jouwzelfde auto werd gepost een week voordat Forza2 uitkwam. Op een japanse site stonden allerlei van dit soort auto's en daar zat deze ook tussen. Dus of je moet in Japan wonen en daardoor op die site staan. Of je moet hem op de AH gekocht hebben.

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    loyalronnin! Erg vet zeg. :thumbs:

5. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor triple X gekozen. Mooi geproportioneerd, niet te veel, niet te weinig.

Maar ik snap niet waarom zo veel mensen op loyalronin gekozen hebben. Moet de auto eer doen aan de samurai? Dat doet hij in ieder geval niet door het te overladen. Een ronin is een eenzaat en de samurai waren geen mensen die zich zouden karakteriseren met zo'n wagen. Niet dat ik geen respect heb voor het vele werk dat hij er in gestoken heeft, maar voor een vergaande ontwerp dat iets speciaal zoals een bepaalde cultuur wilt uitstralen, zou je toch wat meer research moeten doen.
    Of was het totaal niet de bedoeling om zo'n vergaand ontwerp te maken en heb je eens de film 'ronin' gezien en vindt het wel cool om gewoon zo'n naam aan te nemen en tekeningen te maken zonder te weten wat het inhoud?
    Ik geloof zeker dat hij het origineel gemaakt heeft, maar dat neemt niet weg dat het ontwerp niet tot zijn recht komt.
    Niet te hard opnemen natuurlijk, ik zelf nog niet zo veel werk ik een wagen gestoken, maar als student ontwerper weet ik toch dat je voor een 'geslaagd' ontwerp nodige research moet doen als je verwijzingen geeft naar iets of ze maken je gewoon af.
    Dus om een lang verhaal kort te maken, het ontwerp moest veel beter beheersd zijn, waar daar gaat het om in zo'n cultuur: 'beheersing'.

Nu nogmaals, niet hard opnemen hé, maar als ontwerper en beoefenaar van Japanse sporten vind ik het niet geslaagd om als winnend ontwerp door te gaan, terwijl er nog wel veel andere geslaagde ontwerpen zijn.

Deze poll is wel een ontzettend leuk initiatief! :thumbs:

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Het ging voor mij tussen strapping young lad en loyallrollin. Maar aangezien ik die van loyallrollin 'too much' vind en ik erg van ijs hou kies ik voor strapping young lad!

7. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Strappin Young Lad

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  9. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de poll over nieuw moet want misschien waren er mensen die op mij wouden stemmen maar dat niet hebben gedaan omdat ik er niet bij stond.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nee.. check de forza thread.. of sla mijn versie van de auto even op en vergelijk hem met de oudere versie.. je ziet meteen de verschillen.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    maakt mij niet uit hoor. ;)

Wat is btw de volgende contest auto of is dit nog niet bekend?

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Evo, zie andere draad ;)

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De Evo's staan in de startpost. De poll is nog niet aangepast dus wacht nog met stemmen! Danku!

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge van mijn auto staat die niet-afgemaakte auto erin... Kan je mijn laatste versie erin zetten, die staat op pagina 12 van de thread?

15. remsy

remsy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd :D

Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan/mag niet op jezelf stemmen he? Alleen om ff te checken. Dan twijfel ik tussen 2 deelnemers.

17. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Bonbrigde mag dan van mij winnen..(ik zal niet op mezelf stemmen)

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De poll is nog niet gestart. Ik heb een stem erbij dus die telt nog helemaal niet :)

19. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    weet ik wel. wacht ook nog op de poll.

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lang getwijfelt tussen loyalronin en Bonbridge, uiteindelijk ga ik toch maar voor Bonbridge! :9

Deel Deze Pagina