Het lijkt me ook wel leuk om een keer te doen, maar dan wel op een korte baan. Zodat je dan ook echt de langzamere tegen komt of in mijn geval: Dat iedereen met tig x inhaalt wat dan weer goed is voor mijn zelfvertrouwen.
Hockenheim lijkt me een geschikte track idd. Snelle baan, en met 20 of 25 rondes kun je daar echt wel lappen.
Vanavond moet ik trainen! Sowieso moeten we maandag avond vaste Forza avond maken Ik maak wel een XBW sticker!
Die Peugeot Super 2000 is echt een bazen auto trouwens om die races mee te doen. Nadeel is wel dat je er bijna geen fouten mee maakt, omdat die echt aan de weg geplakt zit.
Zit ook met trainen, maandag avond is wel een goede lijkt me. Super 2000 is echt een bommetje inderdaad.
Nou, gisteravond lukte me dat niet hoor. Hooguit twee mensen ingehaald omdat zij toevallig de bocht in gingen met te veel snelheid waardoor ik ze kon inhalen, maar op XBW zijn een paar mensen die zo ontzettend goed en snel zijn! Die zijn niet in te halen na de eerste rondes... Sommige tijden bij de Rival Challenges zijn zeven seconden sneller dan bv. de tweede of derde persoon in de rankings... @ vaste tijden Ik moet juist op maandag sporten. Maandag kan dus ook niet. Dinsdagavond dan?
dan moet ik werken, waaarom niet op zondag avond dan doen de meeste mensen toch niks? maar dan is het wel leuker om met dezelde standaard auto tegaan, want anders liggen mensen met een iets langzamere opeens wel heel ver achter etc.
Zondag of vrijdag heeft ook wel veel kans. En dezelfde auto's is het zo tof. Desnoods zetten we een iets aangepast auto in de car garage die we allemaal nemen! Clio cup of allemaal in een Cupra .
spreek gewoon een auto of en tot welk niveau je mag tunen, eigen stickers erover en gaan met die banaaan! ben we voor een clio / leon / mini / MX5 etc. cup ofzo dat is wel heel erg tof?!