Ik zal straks na het voetballen ook even de club joinen, leuk initiatief! En dan zal ik meteen een Veyron delen.
Lieve lieve clubleden, Ik heb de Koenigggsssssseeeeeeegggggg. CCGT toegevoegd aan de car garage! Have fun!
Iedereen alvast bedankt voor alle auto's in de Club Garage! Ik heb net even Tyrant z'n Gallardo Superleggera geprobeerd, maar ik vind het maar een vervelende Gallardo en hij is nog best lelijk ook! De R8 5.2 vind ik echt heel anders rijden dan in Forza 3. Veel zwaarder lijkt het wel...
Fuck, ik dacht dat ik heel veel messages kreeg van onbekende mensen die mij uitnodigden voor hun car club, maar het bleken mensen te zijn die onze club wilde joinen.
Ik alleen diegene waarvan ik meen te herinneren dat ze op xbw zitten Maar wellicht eens handig om eens wat gidelines op te stellen voor de club? In de zin van wie doet wat, wat mag wel/niet, etc?
Belangrijkste is om vast te stellen wat we met de shared car list doen... Alleen relevante auto's sharen IMHO. Bv die 500 van jou die heeft toch wel iedereen gok ik...