Waarom shared iedereen auto's die je gewoon kunt winnen of die 20.000 euro waard zijn? Laten we het overzicht behouden
graag.. maar ik kan dus geen nissan silvia erin zetten met een gekochte tune setting dat die tune settings ook zin hebben?
gelijk met de auto's idd, die van mij waen even probeersels! Gaan we een lijst van eisen opstellen obv prijs zeldzaamheid etc? Ben nog niet heel veel verder zit me te vergapen aan de auto's! Ook gaaf dat als je in die view mode ook echt in de auto kunt starten en het motor geluid kan horen! Echt VET! Vanavond niet spelen, morgen niet spelen... misschien morgen als ik uit me werk kom. moeten we binnenkort ook ff een race doen met menbers en dan ff foto's maken met zijn allen op een rijtje!
Top! Ik zou graag m'n Giulietta willen delen maar die kun je helaas niet rijden zie ik als je hem niet zelf hebt...
Heeft iedereen hiero LCE gehaald. anders wil ik wel wat DLC sharen??!! Maar idd de vraag, kan je daar dan wel in rijden als je zelf de auto niet hebt?!
Eh, degene die de LCE hebben, hebben die DLC ook al, dus zeer nutteloos om te delen. Degene die de LCE niet hebben kunnen er niet in rijden.
Als je een auto shared met de Club Garage, kan je die auto dan nog wel gebruiken en terug krijgen? Zo ja, dan wil ik graag m'n 458 Italia sharen!
Vandaag maar even wat exclusieve auto's erop gezet en getuned voor hun klasse. Ferrari 250GTO Ferrari 250 testa rossa Ferrari F50 GT Ferrari california Cobra Daytona Aston martin DBR1 Jaguar D-type Mclaren F1 nog een paar, maar weet ik even niet uit mijn hoofd. Kortom denk voor een miljoen of 40.
Netjes, wil wel even de Mclaren F1 uittesten! Hoe kom je nu al aan zoveel geld, of valt er in de career toch aardig wat te verdienen (moet nog beginnen..).
Ik snap daar dus ook geen jota van, nu al zoveel credits..... ? Auction House? Storefront lijkt me nog niet.....