Haha ik zie nu dat ik (de buitenste zwarte) jullie wel wat meer ruimte had kunnen gunnen. Helaas vloog ik 2 bochten hierna eruit haha
haha ik rijdt hier net voor en daar voor weer tyrant alleen de laatste ronde maakte ik een foutje en was het over -.- maar was wel leuk moeten we zeker vaker doen, en dan vooral met dezelfde wagen dat was leuk
Divimus nam die bocht daarvoor niet lekker dus toen konden ik en Denvan dichterbij komen en zat ik dus in het midden. Kan je die herhaling opslaan van iemand anders of niet?
je kan een herhaling toch ook uploaden? tenminste er is een achievement "upload a video to forzamotorsport.net" ofzo, denk dat video een herhaling is maar niet zeker hoor
WTFFF, kom er nu pas achter dat jij Optimus bent, heb altijd gewoon Tyrant gamertag bij jou in gedachten. Leuke race's zijn dat inderdaad wel met iedereen dezelfde auto. Alleen is een stukje grindbak al genoeg voor een klote positie, maar blijft wel kicken.
Je kan toch alleen replay's zien van friends? Anders moet je me ff toevoegen. Hij staat op mijn Storefront.
Dat is die verraderlijke waar je rechtsaf weg duikt? Daar heb ik ook vaak moeite mee :{ Klinkt allemaal leuk, hoop binnenkort ook mee te doen!
Ja precies die ja! Daar verkijk ik me vaak op, en zeker als je hem iets te ruim moet nemen met nog 2 naast je ;p
Om Denvan ze herhaling te zien moet je hem adden, dan naar Winkel, Herhalingen naar onderscrollen en dan Denvan intypen. Heb hem net ook gekeken! Het was leuk (: Ook om te zien hoe andere de race rijden etc.
@ Denvan en thepunisher Ik voeg jullie toe om wellicht te racen in de toekomst en voor Rivals, en ik wil die replay ook wel zien \o/