1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza4] Carclub

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 14 okt 2011.

1. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Al was ik er enkel begin van de avond, het was gezellig mensen! Ook al had ik een luxemburgse vlag (samen met een andere member die waarschijnlijk anoniem wenst te blijven) en was mijn specialiteit het Car Soccer (omdat ik van de rest HELEMAAL niks bakte).

Next time ill be in again! :D

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Haha, Moest zo lachen toen ik hoorde bij nurnberg. Jongens pasop er komt hier een haakse bocht aan.

BOEM, MisterShakerNL knalde rechtdoor en nam nog 3 andere mee.

3. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb in ieder geval het gras gemaaid, een paar crash tests gedaan en een paar mensen geïrriteerd. Dat betekend toch een top avond! :p \o/

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Haha ik heb gelachen dus dat is goed! Maar ik ben ook gelukkig niet door je geraakt ;x

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bakte er ook helemaal niks van. Na een tijdje ging ik maar inrijden op die Q7's van de tegenstanders! Geniale reacties als ik met m'n TT kwam beuken! :9

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    maar hij heeft mij wel ongeveer elke keer geraakt of ik werd geraakt door iemand anders die crashde door hem 8)

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wie voelt er wat voor een endurance race vanavond? Gewoon een rondje of 20 op een vet circuit? :)

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niks. Na een tijdje heeft iedereen een plek op de baan en wordt het steeds moeilijker om elkaar in te halen. In het begin kan niemand elkaar goed inhalen want er zijn altijd beukers... En je hebt meestal een dikke achterstand als je van de baan wordt gebeukt...

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Precies.

Maarja vanavond ben ik er toch niet bij dus zie maar :+
    Hopelijk kan ik vrijdag wat rondjes meerijden.

10. Stefan110607

Stefan110607 Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBW car club

Heb me aangemeld

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Kun je soccer ook oefenen? Of splitscreen doen??

Welkom

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    gister was er een vriend hier maar kon geen splitscreen carsoccer vinden.. misschien keek il niet goed maar volgens mij niet

13. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je auto's deelt is dat alleen in MP of kan je ze ook in career gebruiken..?

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    geen career

15. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Thanks dacht ik eigenlijk al anders word die archievement voor alle Ferrari's wel heel erg makkelijk ..... Die 5 duurste auto zijn ook crap .. Auto's gekocht en snel weer verkocht op AH..
    Ik had me ook aangemeld maar negeer me aanmelding maar speel namelijk geen MP alleen Career/ Event List en af en toe Rivals..

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Voor Rivals is die Carclub juist ideaal!
    Ik gebruik het ook niet voor die auto's hoor, wordt gek van al die berichtjes :p.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dat zat ik me gisteren af te vragen, kun je die berichten ook uitzetten? :):

18. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Ja je kan de club ook op invite only zetten.. dan krijg je geen aanmeldingen meer alleen jij kan iemand een invite sturen om te joinen..

Als je Club kan gebruiken bij Rivals wil ik wel joinen niemand van mee vrienden heeft namelijk forza 4..

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Dat is juist tof.

Als je eraf gebeukt wordt, moet je die plek gewoon terugkrijgen van die gene. Als je rondetijden goed zijn haal je in die 20 ronden toch nog wel mensen in (mits die dan langzamer zijn bijvoorbeeld)

20. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eventueel wel in voor een endurance race, misschien leuk voor zondagmiddag/ochtend/avond?

Hoop dat ik dan wel mijn Live Gold op orde heb, probeer nu al een tijd die aanbieding te kopen van €7,99 voor 3 maanden maar ik blijf foutcodes krijgen.

Nu lijkt het er op dat het aankopen op Live voor 24 tot 48 uur geblokkeerd is wegens teveel mislukte pogingen....AAARGH |:-

Deel Deze Pagina