Ja ik denk er hetzelfde over.Dat wilde ik ook duidelijk maken met mijn post alleen is het niet helemaal duidelijk overgekomen.
+1 Dan doen we dat, het was immers maar een idee. Ik ben trouwens geen voorstander om 's middags te racen, omdat je dan vaak andere dingen te doen hebt.
Nou ik zag hoe het laatst ging met zo een race.. die dus niet doorging, het aantal deelnemers is gewoon veels te weinig, als er dan een paar niet kunnen rij je dus met ze 4e en das ook niet kick.. Zoals het toen met de PGR3 competitie ging was het kicke, gewoon elke week snelle tijden neerzetten, en daar had je ook veel deelnemers zonder een race, en daar streden we ook voor top 10 plekken, het is juist leuk dat je dan bij de XBW forum beste zit, maar nog leuker dat je in de top 10 of top 20 vd wereld zit, en dat is een extra motivatie denk ik, maarja zien het wel
Ik was halverwege een rondje nog 0.167 sneller dan m'n record, maar in het laatste deel had ik het verprutst. Zonde.
Is mij goed, vrouwtje heeft LadiesNight bij vriendinnen dus ik heb m'n rust. Ik heb de meeste van jullie ff snel 'n friendrequest gestuurd, is wat makkelijker
2 verjaardagen morgenavond, maar kunnen jullile ook niets aan doen. Ik had zeer graag meegedaan, maar dit is overmacht Veel plezier gewenst!
Races rijden is natuurlijk 't leukste, maar zaterdagavond ben ik zelden thuis. Is een zondagavond niet beter? Tuurlijk, als het de meesten beter uitkomt op zaterdag pas ik mij aan (of ben ik er simpelweg niet:{) maar als 't zondags kan.....dan graag. + je hebt een vaste klant erbij
Zal ik hem hosten? Ik ben vanavond alleen thuis, dus dat word niks anders dan gamen\o/ Volgens mij heb ik de meeste hier al in mijn friend list staan, zoniet voeg mij maar ff toe dan.
Ik kan vanavond helaas niet komen. Er komen kennissen eten dus voordat we klaar zijn met eten is het 10 uur
Heeft iemand toevallig nog een 24h xbox live trial liggen die ik mag hebben? Mijn xbox live gold membership is net 5 min verlopen!! Help!
Ik meen het serieus... Ik wou inloggen, ik denk waarom doet ie het nou niet, schiet op het is 5 voor 9.. ''Your xbox live Gold membership has expired'' Fuck.. Heeft niemand dan zon kaartje waarvan ze mij de code kunnen sturen?
Zijn wij weer alleen rondjes aant draaien Niemand aanwezig XFNL pakt de punten tsjuuuuuuuuuuuuuus tot de volgende keer Ik ga biertjes drinken :b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b::b: