1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forzamotorsport 2]competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fm2comp, 16 okt 2007.

  1. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog wel eens proberen .

    Ben al een tijdje op zoek naar een paar man die een competitie willen racen.
    Dacht dat ik die hier had gevonden maar helaas tis weer klote.Daarom stel ik voor om elke zaterdagavond een race te organiseren tenzij we hier er nog iets van maken.

    Ik zou als volgt willen voorstellen :

    Ieder zaterdag Lobby open 20.00 uur
    20.10 uur kwalificatie 3 rondjes
    tijden worden hier gepost en daarna word de startopstelling door mij gepost.
    Het eerste rondje gaan we rijden volgens de start opstelling in een rustig tempo, iedereen gaat op zijn plekje zitten en na de laatste bocht voor start finish mag de polesitter het tempo bepalen ,niet inhalen voor de streep.(vliegende start dus) 30 rondjes`!
    Uitslag van de race word hier door mij gepost: Nr1 krijgt 8 punten ,Nr 2 7punten enzovoort
    Iedereen die zich aanmeld krijgt 1 Joker die die kan inzetten als hij verhinderd is,Joker inzetten is automatisch 8 punten erbij.
    Er zal gereden worden in de R3 klasse en het circuit word steeds na de voorafgaande race bekent gemaakt op dit forum.De eerste race zal plaatsvinden op Sebring net zoals de laatste van de tien.

    Als je interesse hebt laat dan een bericht hier achter bij zes inschrijvingen gaat het door vanaf volgende week Zaterdag

    Voor de winnar na 10 races ligt er 50 euro klaar die direct na de laatste race overgemaakt worden door mijzelf.
     
  2. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm in :)
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja lijkt veel op de huidige opzet maar zaterdag lukt voor mij sowieso al niet. :)
     
  4. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het liefste door met de huidige opzet.Maar als er niemand meer meedoet hier dan houd het op he.
    @kimi:Jammer dat je zaterdags niet kunt moet je werken ofzo?

    Tis niet de bedoeling om deze competitie naar de klote te helpen ik probeer alleen een paar man bijelkaar te krijgen om op zaterdagavond te racen.Als je het Forza forum eens bekijkt zul je zien dat er in Amerika tal van zoon competities zijn opgezet en met meerdere lobbies.Ik ben al blij als we 6 vaste mensen bij elkaar kunnen krijgen.Zondagmorgen vind ik ook een goed tijdstip nuurtje of 11.00 maar dan willen de meeste uitslapen he.

    Als je mee wilt doen laat dan een berichtje achter ik houd deze site in de gaten deze week en zal over de vorderingen hier posten.Ik doe dat ook op het XFNL forum.
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook zeker een goed idee maar er is blijkbaar toch niet genoeg interesse, de meeste vinden het even leuk maar na een paar keer haken er al een aantal af en vooral doordat er nieuwe topspellen zijn (AC, Mass Effect, CoD4 etc.) zijn er nog maar weinig die vaak FM2 spelen.

    Ik moet inderdaad op zaterdag werken tot het begin van de avond en daarna spreek ik vrijwel altijd met vrienden af om wat te doen dus daarom is zaterdagavond lastig voor mij.

    Oorspronkelijk wou ik ook alleen een TimeTrial competitie, met z'n allen racen is wel het leukste wat er is maar het is dan zo lastig om een geschikte tijd te vinden die voor iedereen uitkomt. Maar wie weet, misschien dat er nog iets leuks uitkomt. :)
     
  6. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het op de huidige manier niet meer lukt, dan wil ik graag met jouw comp meedoen.

    Hopen dat het jou wel lukt om de juiste mensen te bereiken en te motiveren.

    Wij proberen het waarschijnlijk nog één laatste keer,
    als er dan nog steeds weinig opkomst is, dan houd het snel op denk ik.

    Jouw voorstel met die kwalificatierondes en joker spreken mij iig heel erg aan.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  7. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot en met kerst kan ik helaas niet meedoen, met kerst krijg ik een jaartje Live van mijn ouders dus daarna ben ik weer online.
     
  8. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag van mij rustig later instappen, als de competitie al bezig is, alleen slinken je kansen op de overwinning dan he
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    +1
     
  10. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Deelnemers tot nu toe:
    XFNL RR 75
    XFNL Aktie
    Arnoud untld
    Mazda 6 MPS
    Tjorin (xfnl)
    .Mb.
    (Mika kimi) spreekt misschien een uurtje later af met zijn maatjes

    De eerste zes man heb ik bij elkaar,dus A.S. Zaterdag om 20.00 uur gaat er een lobby open met mij als host.De meeste van jullie staan in mijn friendslist en krijgen een invite.

    Het circuit zal het grote Sebring zijn en er zullen 30 laps verreden worden.
    Auto: R3 klasse
    Assists:geen beperking
    Upgrades:n.v.t
    Collisions: Ik zou het liefste simulation doen opdat je dan je enthousiasme wat moet beperken m.b.t inhalen en het wel fair blijft ben benieuwd naar jullie mening.
    Tyres and Fuel:confused:imulation

    Je kunt je altijd nog aanmelden 2 plekjes vrij.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  11. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook even de rest van het programma bekent maken:

    Zaterdag 1 Dec: Sebring 30laps
    Zaterdag 8 Dec: Road Atlanta 30laps
    Zaterdag 15 Dec: Motegi 30laps
    Zaterdag 22 Dec: Suzuka 30laps
    Zaterdag 29 Dec: Mugello 30laps

    Als niet iedereen Motegi heeft gedownload word deze vervangen voor Nordschleiffe 10laps.

    Wilde het hier ff bij laten kijken hoe de opkomst is enzo dan word het programma verder bekent gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  12. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (nog) geen Motegi.

    Als alle anderen hem wel hebben, moet ik toch maar ff investeren:9
    haha.
    Ik heb nog geen tijd gehad om naar de intertoys te gaan ofzo, en ik heb geen creditcard, dus.

    -Ik ga voor Simulation!:)

    Zijn trouwens alle races de R3 klasse?
     
  13. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Motegi heb ik ook niet :)
    Nordschleife 10 laps is wel teringveel..
     
  14. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    daar doe je zon 8 min over denk ik?
    80min dus.. Tja. Dat is best veel..
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sebring:'-(:mad:|:-

    Als er een baan is die K#T is... Maarja, ik moet niet zeuren. Met leuke tegenstanders en leuke auto's kan zelfs Sebring voor plezier zorgen!

    Voor de nieuwe timetrial-opdracht van blz. 1 stel ik voor om Tsukuba met randje-A-klasse auto's te doen. Beter dan Sebring Club naar mijn mening:)

    (ik heb gewoon iets tegen Sebring, sry)
     
  16. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Motegi is een leuke baan om te racen ,veel inhaalmogelijkheden ook de kleinere baantjes zijn erg leuk dus best de moeite en de kosten waaard van het downloaden,maar niet verplicht.

    10 laps Nordschleiffe heb ik al eens gedaan met Axi en is ook een uurtje racen in de R3 klasse.
    De race word juist leuker naarmate ie langer duurt,je kunt toch niet een uur lang topttijden draaien achter elkaar,mensen gaan foutjes maken bandenslijtage gaat meespelen en natuurlijk verschillende pitsstrategieen.

    Alle races zijn R3 klasse zodat je niet hoeft te kloten met die upgrades en is ook niet zo heel snel vergeleken bij R1 en R2 klasse dus goed te racen.Je mag wel voor elke baan een andere auto kiezen uit de R3 klasse uiteraard.

    @Mazda: Na die dertig rondjes vind je Sebring ook een vet circuit
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit, als de mogelijkheid er is dat ik kan en er is nog een plek vrij dan doe ik zeker mee. :)

    Ik zal deze week inderdaad nog wel een nieuwe starten, vind het zelf nog wel leuk om TimeTrials te rijden.
     
  18. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens de rest van de communicatie geschiedt via XFNL Forum

    http://www.xboxforum.nl/xbox-online-gaming/3435-forza-2-le-mans-series.html


    Anders moet ik alles op twee Fora bijhouden en dat word me ff te veel ben niet zo goed met computers nl

    Het hangt nu van jullie af of het een succes word.Ik ga ervan uit dat jullie met zijn drietjes of zelfs vieren morgen wel op komen dagen.
    Als je nu al weet dat je niet komt laat het dan weten en of je dan de volgende keer wel meedoet b.v.d

    Robert.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @ Robert:
    Geef mijn plek maar aan iemand anders. |:- Ik realiseer me plots dat ik de komende 3 zaterdag in december bezet ben. (namelijk: familiedag, ouders 50 geworden, gourmetten met studiegenoten)

    Stom dat ik het me niet eerder had bedacht. :muur: Ik keek echt uit naar de races.

    Sorry en veel plezier;)
     
  20. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    als je er volgend jaar dan wel maaar bij bent
    De rest komt wel toch?
     

Deel Deze Pagina