Road America is wel fijn alleen die MC12 niet.. ik ben meer van de langzamere auto's... A klasse is het leukst en competetiefst. de Renault 5 Turbo met alleen een nieuw Motorsblok+Turbo en nieuwe (beste) remmen + (beste) Weight Reduction op Road Amerika denk ik dat een hele leuke auto + Challenge geeft.
Wel al gereden, maar nog niet tevreden over de tijden. Ben er ook nog niet uit welke italiaan ik zal rijden. Ik zal vanavond eens aan de bak gaan. Maar voorlopig wil ik eerst de laatste achievement halen (1mio credits verdienen met online racen). Kost HEEL VEEL tijd om dit bij elkaar te racen. Ben nu pas op de helft.... dus.....
Iemand moet de eerst zijn, maar ik denk dat het een bagger tijd is "Italian Passion" Track: Mugello (Long) Class: A-Class Italian Cars Only FrankX Lamborgini superlegga (stock, no tuning) 1.58.088 ABS Manual
Ben net ook even aan de slag gegaan met de Superlegga en moet zeggen dat het een lekker wagentje is om te rijden mijn tijd: Kes23 Superlegga (stock, no tuning) 1.54.064 ABS Manual Hoge 1.53 zit er voor mij in, heb er al eens in het eerste stuk 0.146 onder gezeten en ook het laatste deel kan nog iets vanaf, maar al met al is dit een mooie tijd dacht ik zo
Nette tijd, toch heb ik het gevoel dat die Ferrari 599 gtb sneller is. Binnenkort nog eens de sporen geven.
Bedankt voor de tijden! Wou net zeggen dat die Lambo blijkbaar het snelste is maar dat hoeft dus niet het geval te zijn. Hopelijk kan ik binnenkort ook eens proberen, maar dat wordt op z'n vroegst zondag. Tijden staan dus in de beginpost! :b:
als je STM aan hebt heb je daar geen last van.. helemaal deze challenge vergeten .. zal vanavond ff tijdje neerzetten.
Ik was me aan het vervelen(seizoen 1 is afgelopen van de Weekly hotlapchallenge van Forzamotorsport.net) en dacht laat ik de XBW-challenge nog maar eens proberen. "Italian Passion" Track: Mugello (Long) Class: A-Class Italian Cars Only AXI73 A 835 Lamborgini superleggera (stock, no tuning) 1.54.008 ABS Manual
Heej jongens, ik ga nu even racen, mag ik ook gwn meedoen met die Time Trial? Ik wil even kijken hoe snel jullie tijden zijn namelijk Ik ga het nu proberen enne ik doe het ook met de Lambo Superleggera zonder tuning, maar dan wel met automatic gearbox en ABS, de rest uit. 1 vraagje, hoe controleren jullie de tijden? want iedereen kan natuurlijk maar wat zeggen, nja ik ga mijn best doen, en ik laat het wel weten Ciao Tijd tot nu toe(derde rondje): "Italian Passion" Track: Mugello (Long) Class: A-Class Italian Cars Only A 835 Lamborgini superleggera (stock, no tuning) 1.55.321 ABS Automatic Ksta vast onderaan, maar ik hoop nog een 1.54.xxx neer te zetten PS: zal het automatisch schakelen ook in tijd schelen? *edit : "Italian Passion" Track: Mugello (Long) Class: A-Class Italian Cars Only A 835 Lamborgini superleggera (stock, no tuning) 1.54.770 ABS Automatic Edit:1.54.665 Edit 300 : 1.54.549 -------> ik vind het wel goed zo, er kan nog wel wat af, maar voor nu ben ik wel tevreden!
Meeste actie zit op forzamotorsport.net forums. Maar als je naar de multiplayer sectie gaat is het altijd erg leuk. Als de races fair zijn. Je hebt alleen wel skills en een snelle auto nodig.
Als ik het goed begrijp racen jullie nog voor de "Italian Passion" competitie die 30 december gestart is. Dus er is niet ergens in het midden van deze thread een ander comp gestart. Ik vind het een cool idee om gewoon zelf een tijd te rijden en deze op goed vertrouwen te posten op het forum. Ik ga binnenkort ook eens proberen om een leuke tijd te rijden op de italian competitie. Gamertag: Dokter Gonzo