1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forzamotorsport 2]competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fm2comp, 16 okt 2007.

  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er zelf dit weekend ook niet , 1 van de spelers moet dan maar hosten.
    Of arnaud.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    1:16.195 \o/ 4e ik gaat vanmiddag voor het WR..

    Edit: WR denk net niet haalbaar nu een 1:16.161 :)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  3. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het niet meer proberen, heb het te lang laten liggen, ik heb gister 'n rondje of 10 geprobeerd en ik kwam zelfs niet meer onder de 1:17,5xx.
    Te veel aandacht aan de C-klasse besteed afgelopen week en vandaag zal het voornaamlijk Motegi zijn. :)
    Maar erg mooie tijd en ik wens je succes met de nummer 1 tijd, ik zei al in het begin dat die wel eens te pakken kon zijn. Als ik nu eens m'n beste sectortijden aan elkaar kon plakken.:) Maar ik had al eerder tegen die ghost gereden en ik merkte dat er winst is op sommige plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja er ligt zeker nog winst.. WR zal het wel niet worden denk maar die 2e plek ligt wel voor het grijpen, rij nu konstant rondjes van .3 of .5 ik vond/vind het wel toffe competitie omdat taker en ik elke keer sneller als mekaar gaan.. ben ook benieuwd of die mijn tijd nu nog kan verbeteren ..:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    wrom gaat die member van jullie (terror nl) tegen helios en mij spammen over dat wij n00b zijn, jullie even goed zijn als TRC, PpR, en dat TRC skywalker in zn eentje VVV owned?

    geef ff aan hem door dat 1. niemand forza2 meer speelt, 2. jullie niet zo goed zijn als PpR bijvoorbeeld (TRC is sowieso niet zo goed), en 3. Skywalker wordt geowned door de main squad van VVV.

    no affence naar jou, maar naar hem :thumbs:
     
  6. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker 'n leuke competitie op deze manier, steeds de bal bij de ander leggen is altijd leuk. Je drijft elkaar uiteindelijk misschien wel naar 'n #1 tijd op Xbox live.

    Ik denk dat het meer 'n persoonlijk iets is tussen jullie. En komt volgens mij voort uit Forza1 :) Knetterclown en Teroor zijn vrienden en ik dacht dat Helios en Knetter het niet zo met elkaar kunnen vinden...lol.

    Kan het niet laten om toch te reageren op het laatste. Op punt 1 heb je gelijk want er zijn ook niet veel members meer van ons die het net zo goed niet meer spelen. Maar we hebben onze naam meteen bij de release laten zien. Er zijn aardig wat leuke gevechten geweest tussen TRC en ons in het D-klasse toernooi. PpR kwam er helemaal niet aan te pas. PpR is sowieso nog maar met 'n paar man want de meeste leden zijn sinds kort met 'n nieuwe raceclan begonnen : R2P met o.a. Greeksniper.
    Ik wil niet dezelfde woorden gebruiken als Teroor NL maar we hebben zeker geen slechte (Forza)racers in onze clan. En die niet alleen snel zijn in D-klasse maar ook bv. het R1-gold toernooi hebben gewonnen toen het nog druk bezet was voor de reset.

    Maar nogmaals , het is meer persoonlijk tussen jullie en dan word al snel iets gezegd. :)
     
  7. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    1.17.244 stm,abs,trc.manual.


    Enne zullen we gewoon op de baan uitmaken wie de snelste is i.p.v op het forum:b:
    Er moet zowieso meer competitie komen tussen de verschillende clans:thumbs:
     
  8. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere tijd Errie :) Zal kijken of ik nog wat kan aanrichten maar denk het niet.

    Forza is voor echte mannen ;)
     
  9. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei dat is iets tussen jullie. Er is niemand van ons die zich maar de moeite heeft genomen om PGR4 te kopen dus dat word 'n beetje lastig. :D
    En deze discussie hoort niet in dit topic thuis, wil je tegen ons rijden , zet 'n tijd neer in deze competitie zou ik zeggen. :)
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Vooral na de reset spelen veel mensen het.
     
  11. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar weer wie de echte mannen zijn ;).
     
  12. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Hei gasten,
    Wanneer gaan we racen?Vandaag ,morgen? niet?
    Tzou leuk zijn als er wat meer info gegeven werd,anders bloed deze competitie net zo snel dood als de andere.Of willen jullie alleen Qualificeren mij leek nou juist het racen leuk
     
  13. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders doen we met zn drieen 50 rondjes? ;).
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat berichten verwijderd. Gelieve ontopic blijven.
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier is het inderdaad fout gegaan, ik had vanaf donderdag vrijwel geen tijd en hoopte dat Triple of arnaud het zou overnemen maar dat is blijkbaar niet gebeurd.

    Ik heb verder weinig gehoord van ze en daarom wou ik ook vragen of er mensen zijn die interesse hebben om mee te helpen. Het belangrijkste is dat je dan aanwezig kan zijn op de gegeven Raceday en zo nu en dan de tijden update.

    Bij deze wil ik dan ook een definitieve dag vaststellen om te racen, nogmaals doormiddel van een stemming. De keuzes zijn wederom vrijdag, zaterdag en zondag, zowel 's middags als 's avonds zijn mogelijkheden.

    In deze post zal ik de stemmen bijhouden, mijn voorkeur gaat uit naar zondagavond.

    Stemming
    Vrijdag
    Middag: 0
    Avond: 2

    Zaterdag
    Middag: 0
    Avond: 0

    Zondag
    Middag: 0
    Avond: 2
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  16. fm2comp

    fm2comp Doe ook mee!

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden zijn geupdate, met een duidelijke nr.1 op dit moment!

    Er waren nog een aantal tijden genoteerd waarbij de honderdsten en duizendsten niet zijn vermeld (bijv. 1:19.9xx), dit is wel vereist om in de ranking te komen. :)
     
  17. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd is 1:16.319 ;).
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens had geen tijd dit weekend , ik had het wat te makkelijk voorgesteld? uhmm zondag avond rond 20.30? kunnen de meeste wel tog?
     
  19. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    1 keer in de maand moet ik zondagavonds werken dus mijn voorkeur gaat uit naar zondagmorgen of zaterdagavond maar anders sla ik wel een reesje over.
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heeft natuurlijk iedereen voorkeuren en dan blijf je bezig.
    We stellen 1 avond vast en houden die voorgoed.
     

Deel Deze Pagina