Ik denk dat er nog een paar seconden van af kunnen, heb nog niet de moeite genomen om te tunen. 58.989 STM - ABS - AT
Zal het ook gaan proberen, had volgens mij een keer 58.1 gereden maar daar moet blijkbaar nog flink wat af.
57.9xx pcies weet k het niet En een Wereld record eindelijk, op de vorige challenge van sunset infield 1:15.970 kan nog iets harder..
nou ik was met me oude afstelling net een tiende langzamer.. dus zo heel super dik is die niet, je kan alleen heel konstant rijden nu en dat is wel fijn, en beetje stuurkunsten is ook wel belangrijk we kunnen het circuit nu echt goed, rijden ook heel konstant tussen de 16.5 en 16.0 en soms nog veel sneller als het WR maarja net beetje zenuwachtig en je bent de sjaak
Alleen de banden zijn af te stellen, of ik heb iets verkeerd gedaan. : Tijd: 57.648 Assists en transmissie: TCS, ABS, Manual.
Tijden geupdate. In Free Run, tunen mag absoluut maar upgrades zijn niet toegestaan tenzij het vermeld staat.
Ik heb een race nummer gemaakt voor de races. Laat me weten wat jullie er van vinden, voor verbeteringen. De getallen worden waarschijnlijk nog anders, meer strakke cijfers. EDIT: Ik zie nu dat de letters iets schuiner moeten staan, en de cirkel op de achtergrond iets lichter. Er komt nog een update, woensdag of donderdag.
Ja dat vond ik eerst ook, maar hoe meer ik een circuit rij, hoe leuker ik hem gaat vinden vaag maarja is zo
Ik dacht dat het Laguna Seca was waar we op reden, zeker in de war met iets anders, voor niks mezelf naar de tering lopen oefenen Morgen weer proberen
"On Enemy Territory" Track: Silverstone National Auto: Porsche 911 GT3 (997) - A Klasse Naam: Rezne Auto & PI: Porsche 911 GT3 (997) - A Klasse Tijd: 00:59:499 Assists en transmissie: ABS TCS Manual Ik ben toch gauw een seconde langzamer dan de snelste hier. Shit, meer oefenen dus . Manual gaat trouwens wel een stuk sneller. In mn derde poging met manual shifting reed ik al 0,3 seconde sneller (daarvoor nog nooit manual gereden). Anyway, meer oefenen dus
Naam: XFNL RR 75 Auto & PI: Porsche 911 GT3 (997) - A Klasse Tijd: 00:57.914 Assists en transmissie: ABS TCS Manual twee tienden eraf:b: