1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Foto´s zelfbouw playseat

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nlxbox, 20 feb 2010.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat zou ik ook best willen. _O_ Heb je een link van die site? :thumbs:

2. PronkMedia

PronkMedia Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een WheelstandPro(.com) is ook wel een aanrader i.c.m. het Microsoft wheel.
    Je kunt je eigen stoel blijven gebruiken en het neemt ontzettend weinig ruimte in beslag.
    Ik ben er zelf al 1,5 maand heel blij mee.

Hier staan een aantal foto's van mijn setup.

Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    http://www.fanatec.de/html/index.php?id=220

Let op dat je alles bestelt!

Ik had nodig

- de wheelstand
    - adapter voor Microsoft wireless wheel (een metalen plaatje waar t stuur op wordt bevestigd.
    - klem om de pedalen vast te zetten (ben ik dus helaas vergeten).

Volgens mij was ik ong €120 incl verzending kwijt, maar de pedalen klem kost nog s 15 of 10 euro. Betalen ging met paypal.

Hiji neemt echt weinig ruimte in beslag, is onder het rijden belachelijk stabiel.
    Echt een topding.

Nadeel is de geur van het gebruikte rubber. Als die nog nieuw is ruikt t nogal, maar dat trekt later weg :+
    Dit zorgt er wel voor dat die op mijn laminaat als een huis staat en absoluut niet beweegt.

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die geur is juistem heerlijk. <3

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Naar de Gamma en haal leidingen en rubbertjes :+

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat me wat te ver, bovendien ga je dan specifiek er naar opzoek. Ik hou alleen van de aangename verassing wanneer je een pakket openmaakt en dat die geur je dan tegemoet komt. :+

7. nlxbox

nlxbox Member

Leuk Bevonden:
    0

heeft iemand hier deze zoja wit je de afmetingen hier neer zetten want dan kan ik spul gaan halen ervoor. dus lengte buis naar stoel en hoogte naar het stuuren hoe lang het is vanaf de pedalen tot het stuur
    ??

8. nlxbox

nlxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand een idee hoe ik hier een stuur bijaan kan maken???
    en wat niet te veel ruimte inneemt

Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zou zelf die stoe zo laag mogelijk willen hebben. Je tv staat vaak ook laag dus dan is de racebeleving al een stuk beter.
    Het beste kun je een frame maken waar je de stoel op kunt monteren. Wel zo maken dat je de stoel kunt verstellen. Maar ik blijf erbij dat je dan het beste gewoon een playseat kunt kopen.
    De tijd, energie en het geld wat je in dit project zult steken komt akelig dicht bij de prijs van een goede 2e hands seat.
    Dan heb je een stevig iets wat jaren meekan met een superstoeltje. Met een beetje geluk koop je het 2e hands met een G25 erbij.

Anyway, een frame maken dus, de stoel hier af halen. Die wielen gaan alleen maar rollen, dat gaat niet lekker spelen als je met pedalen moet werken.

10. nlxbox

nlxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel zo maar ik gebruik deze ook om te werken aan me bureau dus ja dan heb ik daar weer geen stoel voor en ik heb de wieletjes altijd ergens tegen aan staan zodat die niet verrolt met spelen

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik denk eerder dat de positie van je benen een erg belangrijke rol gaan spelen. Als je zo hoog zit zoals nu lijkt het mij dat je het rem/gaspedaal niet lekker kunt gebruiken.

12. nlxbox

nlxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar kan ik wel gemakkelijk bij ben 190 lang;) dus dat is geen probleem

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij bedoelt Shortbull dat je het gas/rem pedaal het beste te bedienen is vanuit een lage stoel, zoals het een normale auto ook is. Anders is het een beetje een drumpedaal van een drumstel als je zo rechtop gaat zitten.

14. nlxbox

nlxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand verder andere ideeen??

Deel Deze Pagina