Mja, het geluid gaat alle kanten op. Het schijnt dat dit soort OMNIPULAR© setjes gauw een paar 1000 dollar kosten. Dus vergeleken met dit is het weer goedkoop. Maar dan heb je nog de Klipsch setjes . Die kosten dacht ik iets van 200$. Maar ik vind dit setje gewoon niet mooi, die sub is wel wreed maar ik vind die van de z-680 mooier. [pronkmode]Gelukkig heb ik die ook[/pronkmode]. Zijn hier ook nog andere mensen die zo kunnen pr0nken
Is dat die ene v/d link of.. ? Ik heb ook nog een 5.1 setje nodig, maar welke..? 't Kost ook zo veel, en het is niet dat ik dat geld telkens uit weer uit m'n broekzak kan trekken mocht het setje me niet bevallen
maar weet ook iemand of je hem eik op een dvd speler kan aansluiten??? (en daar bedoel ik niet de xbox mee)
Je bedoeld de z-680? Die is op allerlei plaatsen te koop. Ik heb hem bij de Funprice in Arnhem gekocht. Dat is een van de winkels waar hij t goedkoopst is. namelijk 378 euro. Ze hadden een paar gewoon in de winkel opgestapelt staan. hardstikke lekker. maar ik waarschuw je, hij's wel groot. Maar daarentegen ook érg relaxt!