hehe ja duh Maar ik zeg alleen dat iedereen er voordeel bij heeft ; MS met lage productie kosten, de streek rond die fabrieken met weer veel werkplaatsen
Volgens mij (aan foto`s te zien) worden die mensen daar ook nog uitgemolken. Ze kijken niet al te vrolijk Dus weet niet of iedereen er voordeel bij heeft?
Waarom dan? Onderbetaald,slechte werkomstandigheden? Ik ga altijd vrolijk ,fluitend naar m`n werk hahaha
Ik ga altijd fluitend naar huis. Bwah, gewoon, groot bedrijf, veel mensen, veel jaloezie, veel..... vul zelf maar in.
en ik maar tegen iedereen zeggen dat ze niet aan mijn mooie xbox mogen komen. Terwijl Heel Hongarije mijn xbox vast heeft gehad . maarja hij doet het nog (nog)
Hmmz... site doet het hier niet echt. Maar die foto's heb ik geloof ik al een tijdje geleden gezien bij TXB.com
Die Xbox die JIJ hebt, toen die gast 'em inpakte hebtie eerst effe lekker aan ze leuter gezeten! Waar die griet dan weer voor werktijd even jeweewel spelletjes mee heb gedaan!!! Je hebt dus weefsels van allebei die clowns op je Xbox!
bij mij kleverige zooi tussen mn lade, ikke mar denken dat het smeer was ofzow hehe maar wel leuk om te zien dat een hele hal volgestouwt is aan miljoenen euro's an X-Boxen en dat wij er gewoon verdomme om smachten om er een te hebben!