Jammer... ik sta er niet op (maar ik was er wel) het gaaftste nieuws is dat een game uit komt in Europa (welke ik niet verwacht had) en dat SC (mogelijk multiplayer gaat worden in de toekomst (word over na gedacht))
Misschien vette Racing Evoluzione, Splinter Cell, Panzer Dragoon, Kakuto Chojin, Ninja Gaiden, Malice, Midtown Madness 3 etc etc beta's checke?
wie waren er eigenlijk??? en kon je dat nie eerder zeggen van dat spelen, vond er nu niks aan die stand van jullie, dus heb ik maar bij de gamez.nl stand ge-chilled UT2003 NRG drink is chill
Ho daar.. Ninja Gaiden? Goddamn.. Als ik er zondag ben wil ik die weleens zien!! maarre.. wie komen er zondag? Kom jij nog?
Ik was er vandaag ook bij en het was best leuk. 'k Heb ook nog een opblaasbare Rocky en een Splinter Cell T-shirt gewonnen met een potje Mech Assault. Verder mocht ik ook nog ff de volledige versie van Splinter Cell spelen van Mirik . Ook mooie demo's gezien zoals Midtown Madness 3. Echt gaaf!
ik was er vandaag ook,maar heb neit echt tijd genomen om naar de XBW stand te gaan. ik ben wel ff gaan kijken maar omdat ik samen met me pa was ging alles een beetje sneller als dat je alleen zou lopen. overgens heel leuk alleen geen keycords . mijn plus en minpunten: +Microsoft troep (promo cds etc) +Keycords (helaas alleen van M$,Phillips en nog een paar +Gratis Gbooster Magazine + +/- 10 tassen vol troep. -Keycords (geen xbox gezien) -geen Xbox merchendise(ofzow iets) -pennen (meestal krijg je er wel een stuk of 30 nu slechts 10) nja dat was het dan wel. offtopic: als iemand een xbox keycord kan regelen of iets anders , dan hoor ik het graag (tegen betaling ofcourse..)