ik vond de gameXpo geslaag jullie ook? vooral omdat er zoveel xbox stuff te vinden was, en omdat er geen irritante ps2 fanboyz waren
Er was inderdaad reteveel te zien, en dan vooral Xbox.. Xboxworld stand viel me een beetje tegen (sorry)
orginally post by wouter (of hoe je dat ook maakt) ja, ik ben er geweest. Hoe zie jij eruit ong.? lang haar of nie, want er was bij de xbw stand wel zo'n iemand met lang haar. die gaf mij een vette poster van Blinx wie is die ene met die lange haren???
Whehe... was dat WouteR, daar hebk ook nog ff mee gepraat. En khad nog wat gewonnen met jullie FIFA 2003 prijsvraag! Maar kmoet me mail nog steeds krijgen
neuj man. Ik heb met LaZZ gepraat ja en hem nog gewezen op het feit dat die nog FIFA prijzen zou krijgen Hij wist alleen niet dat ik het was
Idd ja.... Ik zei nog, dat heeft WouteR goed voor elkaar zo. Toen keek je me nogal raar aan en dacht ik al zovan damn, dalijk ist WouteR, wat een blunder Wel flauw dat ik van je ni ff UC of Tekki mocht proberen. Als oud affiliates vond ik dat ik toch wel mocht spelen Anywayz WouteR, jullie hebben het netjes voor elkaar gehad hoor. Als ik ergens op de Gamexpo naar een bepaalde game vroeg werd ik 9 van de 10 keer naar jullie stand doorverwezen
Haha ja je zei iets als "Dat heeft Wouter, (heel kleine stilte) of Mirik goed geregeld" waarop ik zei dat ik er niks mee te maken had en Mirik alle lof verdiende (waarbij ik dus niet vertelde dat ik het was )
Idd ja... Je zei ook nog zoiets dat Mirik (das overigens die gast daar op die foto) een prive-jet kon regelen als ie dat wilde (bij wijze van spreke dan). Maar goed, de XBW crew viel me enorm mee, best toffe gasten, ik heb er ander volk rond zien lopen. Van mij krijg je op die foto's van de site niet echt een geweldig indruk, damn WouteR, je bent een enorm slecht fotograaf of ik een slecht model, ik heb nog NOOIT zo'n kutfoto's van mezelf gezien