1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fout gedrag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 30 apr 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Puntje 4 het respecteren van de beheerders en puntje 1 respecteren van de mede-forummert

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk leuk :)
    Maar wel jammer dat mensen om deze reden van dit forum verdwijnen, ik kom al sinds het begin op xboxworld, ik heb alleen een paar keer van naam verwisseld vandaar dat ik vrij recente registratie datum heb ;)
    Maar ik vind dit vanaf het begin al een goeie site en het forum is zeker niet slecht of van lage kwaliteit!

Als jij wilt beweren van wel zou ik wel eens een voorbeeld van een forum willen zien wat volgens jou wel goed is !

Btw: die 10 geboden zijn goed :cool:

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het heeft vooral met dedication, toewijding, te maken. De Xbox is inmiddels zo 'normaal' geworden dat het grote publiek op dit soort fora afkomt en denkt dat hier geen regels gelden. Een forum met een specifieker onderwerp (levend mikado bijvoorbeeld) is meestal al een stuk 'normaler' maar ook rustiger/stiller whatever.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dan zal ik ook maar my first post plaatsen. Ik lees dit forum al meer dan 3 maanden voordat ik mijn xbox kocht (december 2002). Mede door jullie reacties heb ik besloten ook zo'n groen wonder aan te schaffen maar ik heb nog nooit gereageerd op posts of iets dergelijks.... Ben ik dan wel een echt member van deze communitie...? Ik bedoel ermee te zeggen. Dankzij deze site weet ik welke spellen ik moet kopen en of bv live het aanschaffen waard is (dank dank, because I Love It). Ik ben geen actief lid maar mijn startpagina is www.xboxworld.nl I rest my case (Livetag Xwondering)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In mijn opinie wel ja. Er wordt nog wel eens gezegd van "Jij bent niet een echte XBWer want ik zie je nooit posten!" maar waarom zou je perse moeten posten? Er zijn zat fora die ik bezoek waar ik ook niet post en alleen meelees.

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    levend mikado?
    maar idd, xbox was eerst toch meer oudere, iets wat 'slimmere' gamers. itt de ps2. Nu koopt iedereen een xbox en komt ook het grote volk hier op af. Je zult de handhaving hiervan dus moeten aanpassen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jij maakt juist wel deel uit van deze Fora een belangrijk deel .. wat we straks willen bereiken is ... als je live speelt ... "hey ken ik jou niet van xbw?" ... :D ... Ik denk ook dat de meeste gewoon het forum lezen ... en de main site ... Voor deze bezoekers doen we het ;)

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hé, bedankt mensen. Kijk zo voelen mensen zich al meteen thuis als ze eens iets posten... Zowieso vind ik het altijd leuk om hier de reacties te lezen omdat de humor die er hier zit goed aansluit bij die van mij. Maar goed, nu de stad in en feesten (veel plezier allemaal)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ @DD. Wat ben jij blij met de nieuwe smilie

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Verbeterde versie, zoals de Heilige Wouter (uw name worde geheiligd) het wil:

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs de mods gaan off topic :{ Ging dit niet over fout gedrag van members en de rede waarom hij weg ging?! Ga dan niet verder met de 10 (zelfverzonnen)geboden..

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Whaha :D Ik denk alleen dat zo'n plaatje alleen nog maar afschrikt :D Ik zal zo ff googlen. *heeft idee

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    :eek:? Lees topic nog eens door :)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neh laat maar.

Die 10 geboden kunnen we iig wel gebruiken ja :cool:

16. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    bij de aanmelding of als pop-up de eerste 3 maanden dat je geregistreerd bent:cool:

het valt me trouwen op dat jij nooit edit, luie hond (_O_ voor de veiligheid)

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Complimenten voor Dubbel D _O_ !!

(*Vind alleen de letterkleuren op de achtergrond iets onduidelijk)

Beetje mierenneuken gaan geen kwaad toch ? :p

18. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dubbel D, ik had inderdaad niet het topic doorgelezen.. De geboden zelf zijn trouwens wel tof! *) Ik denk alleen niet dat veel mensen de moeite nemen ze door te nemen. Gewoon doorklikken is immers het snelst..

Laatst bewerkt: 30 apr 2003
  19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah als je die 10 dingen doorleest heb je het beleid in grote lijnen wel gehad. Als je die moeite niet neemt hoef je ook niet de moeite te nemen om te registreren :eek:

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt gelijk... zo beter?

Deel Deze Pagina