1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fout gedrag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 30 apr 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee nee .... regel tien zegt dat je die regels dat je je daar aan moet houden. Die van mij staat er toch niet tussen?

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hey D.D.

Leuk gedaan die "Tien Geboden Lijst", maar je moet natuurlijk ook nog wel de strafmaatregels er bij zetten anders zien ze het denk ik meer als een soort van grap. En ik wil de credits of ik klaag jullie aan. :+

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik ben al vanaf november 2002 lid..dus ik ben al een redelijke ouwe rot hier opt forum...er zijn nog veel oudere magoed!
    dus ik loop hier al een tijdje mee, en ik vind dat dit echt een van het fijnste forum die er zijn...

als je iets vraagt..je word altijd met raad en daad bijgestaan..en nog snel ook..en ik krijg hier echt een huiselijk gevoel :D het is namelijk altijd het eerste wak doe als ik ga internetten..meteen hier naar het forum..want het is vrijwel altijd het zelfde groepje wat altijd post..en dat vind ik [slijm]geweldig![/slijm] :D

ik kan niet wachten totdat ik eindelijk 's Xbox Live! heb zodat ik tegen m'n collega-members van het forum kan spelen!

amen...

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  4. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er wel heel erg moeilijk soms wordt gedaan hier op dit forum. Dan merk je dat het echt commercieel is... das een beetje jammer.

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Commercieel? *zoekt op in woordenboek*

com·mer·ci·´eel (bn.)
    1 betr. hebbend op de handel, het zakenleven => zakelijk
    2 gebaseerd op het maken van winst

Mag ik je er op wijzen dat wij allesbehalve commercieel zijn? Acties zoals Steel Batillion en Xbox Live kitjes hebben we ook zo goedkoop mogelijk voor jullie gemaakt, daar hebben we vrijwel niks op verdiend. We zijn dus niet gefocust op het maken van winst en doen bijna alles voor jullie. Het is wel waar dat we geregistreerd staan als een commercieel bedrijf, anders zouden we niet gesponsord kunnen worden door uitgevers die ons games geven voor prijsvragen. Dus er zit wel een commerciele kant aan de site, maar daar hebben jullie geen last van, alleen maar voordeel! En op het forum zeker niet, dus wat bedoel je dan...? :eek:

6. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jullie site echt cool! Vooral de reviews, prijsvragen... alles eigenlijk! Alleen vind ik de navigatie wat onoverzichtelijk (zoveel links, ik moet ze allemaal doorlezen als ik wat zoek... ipv dat ik meteen op een link klik :))...

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    En daar hebben we één magisch woord voor (again): V3! *)

De nieuwe lay-out is overzichtelijker, maar zal ongetwijfeld even wennen zijn. Al nieuwsgierig? :cool:

8. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Héél nieuwsgierig :D.
    Al een datum bekend? :)

Deel Deze Pagina