1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fout met de achievements?

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 21 nov 2010.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ik bevind mijzelf in de volgende situatie.
    Sonic the Hedgehog 4 Episode 1:
    Als ik hier bij het overzicht kijk van de achievements die ik heb gehaald, dan staat er dat ik 10 van de 12 achievements heb. Dit zie ik in het scherm waarin je ook de afbeeldingen van de achievements ziet.

    Ga ik echter één scherm terug, dan heb ik ineens maar 9 van de 12 achievemens. Als ik compare games doe dan is mijn totale score ook gebaseerd op de 9 van de 12 achievements van Sonic 4 ep1.

    Iemand een idee of dit nog kan worden gefixt? De achievement die niet goed wordt meegenomen is: "Ring Collector"

    Thanks:thumbs:
     
  2. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer je account te recoveren?
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houdt dat in?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Account verwijderen van je HDD, vervolgens ga je naar Recover your Gamertag in je Dashboard en dan laadt hij je gamertag weer op je HDD.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog andere oplossingen? niet dat ik straks permanent mijn profiel kwijt ben:x
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je raakt niets kwijt je recovered alleen je account zoals die bij MS op de server is opgeslagen zeg maar, dus met die achievements enzo erbij. Je savegames en alles blijven gewoon hetzelfde.
    Voor de USB-Stick support recoverde ik m'n account wel +10 keer per week dus die ene keer moet wel goed gaan denk ik zo :b:
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik had dat laatst ook, maar dan bij Halo Reach. Toen ik nog een achievement haalde, was alles weer normaal. Gewoon nog een achievement halen dus;)
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Werkt niet altijd.

    Half jaar terug een probleem gehad met Dante's Inferno. Waarbij hij eerst helemaal geen achievements gaf, na herstart gaf de game me tijdens het spelen achievements meerdere keren achter elkaar. Dus haalde zo een achievement wel 4x 8) Daardoor loopt mn gamerscore niet meer gelijk aan de score op mn dashboard. Wat ik ook deed, ik kreeg het niet weer normaal.
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij hielp het door de cache te verwijderen en spel opnieuw op te starten. :)
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Als je de cache verwijderd, dan gooi je toch ook je savegame(s?) weg? Dat is geloof ik niet helemaal de bedoeling van de TS.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goede tips, ik denk dat dat van de cache ga proberen. En @hierboven, nee dan verwijder je niet je save games. In elk geval niet als die op de harde schijf staan. Wat je verwijdert is data die tijdelijk is opgeslagen.

    Als dat van die cache niet werkt probeer ik nog een achievement te halen en als dat ook niet werkt, dan verwijder ik het wel en recover ik mijn account.
     
  12. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige spellen zoals Ninety Nine Nights worden wel op de cache gesaved... Ik weet niet welke nog meer.
     
  13. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet net als mij doen hé.

    Wil ik mijn account verwijderen druk ik op delete profile and items|:-
    Dag savegames _0/ :+

    Maar even ontopic.

    Ik heb ook zoiets met achievements.
    Het gebeurt soms dat ik een achievement haal en dat ik dan kijk of ik hem heb, maar dit is niet zo. Ik zie dan ook niet meer hoeveel GS ik heb en geen gamerpicture meer.
    Als ik dan naar memory ga dan is mijn profile corrupt en moet ik hem opnieuw opstarten.

    Ik heb al meerdere keren mijn account verwijderd (zie hierboven in mijn bericht:+)
    en de cache geleegd maar het lijkt maar te helpen voor een bepaalde tijd.

    Iemand nog tips wat ik kan doen.
    Of moet ik ermee leren leven.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het verlies van de 15 gamerscore maar geaccepteerd. Op het moment dat ik accounts ga verwijderen zie ik mijzelf al weer teveel verwijderen of dat er iets mis gaat ofzo. Als ik echt een gamerscore injectie wil kan ik altijd een willekeurige achievement game erin stoppen ;)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon account recoveren. Werkt altijd en er kan niks mis gaan. 90% kans dat hij je achievement daarna goed weergeeft. Heb het al vaker gehad en na deze methode was het probleem opgelost :)
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan moet ik mijn account verwijderen en dat durf ik niet:)
     
  17. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je je wachtwoord en e-mailadres nog weet is er niks aan de hand.
    Je moet alleen opletten dat je alleen je account verwijdert en niet je gamesaves.
    _O_
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien kun je voor de zekerheid je account even op een USB stick zetten?:)
     

Deel Deze Pagina