Dat hoort volgens mij zo, kijk maar naar Ghost Recon. Die heet ook: Tom Clancy's Ghost Recon, er zijn nog veel meer spellen die dat hebben, kijk naar Red Alert: Command & Conquers: Red Alert.
Ik snap jou uitleg niet helemaal , maar ik kan hieruit concluderen dat jij het niet helemaal snapt Maar eerst had ik zo'n site , en daar waren allemaal fouten op games/dvd's enz. Dan zie je hoeveel fouten er op hoesjes staan. Meest voorkomende bij dvd's zijn wel de tijd.Er staat vaak een cijfer teveel > 90 minuten 900
ik heb dat met een van internet gehaalde cover van sega GT2002 die met JSRF erop. daar staat op de zijkant sega GT 2003! ook net zo knullig..
Er zullen er nog wel meer in de handel zijn met die typfout van Splinetr Cell. Want die worden in een grote oplage in 1x gedrukt (die kaft) dus dan moeten er nog meer zijn met die fout. Want ze gaan echt niet die kaften 1 voor 1 afdrukken!
Het was me toevallig opgevallen in de FRS vorige week, toen ik zo'n rij games aan het "scannen" was of er nog wat leuks tussenstond... er zijn er dus nog meer..... (tenzij jij net die ene hebt gekocht natuurlijk )
Inderdaad! Bij bijna elk spel is op de achterkant van het doosje wel een typfout te vinden, ik zal een voorbeeld noemen: Beyond Good and Evil: "Ontmasker de samenzweiring, en maak de waarheid bekend." Dat zijn nog wel de grote letters die het spel kort samenvatten :{ Om bij spellen in het algemeen maar niet over de interpunctie op de achterkant te spreken!
ongelofelijk dat al die slordige foutjes de productie halen.. Als het ontwerp naar de drukker is gestuurd, is het zeer waarscheinlijk al defenitief want die gasten daar herkennen zeer waarscheinlijk die fouten niet.
jep net gekeken hoe dom zijn die mensen van Splinter Cell en Beyond Good and Evil... Hoe erg slecht controleren ze dat..
offtopic: neej, je hebt de gewone gamedisc en daarnaast de 3 'bonus'missies die je op je hardeschijf kan laden.