1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Foutmelding bij openen map.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ol' Capone, 17 mei 2005.

  1. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals de titel dus al zegt.
    Ik heb een map met al mijn downloads ect, en die zijn onderverdeeld. In de mappen die muziek bevatten heb ik volgens mij geen problemen, maar als ik m'n foto's wil bekijken (Via windows verkenner) En ik open 'm Komt er zo'n scherm naar voren (Je kent het wel, Met Oa. Rapport verzenden, Foutrapport ect.) En moet ik de map wel afsluiten.

    Weet iemand waar de oorzaak in zit? (Ja waarschijnlijk in de map ja) Ik heb dit tot nu toe bij 2 mappen (Beide met beeldmateriaal, geen muziek)

    Ik zal zo 's een printscreen maken.

    Edit/ Na wat 'research' ben ik er achter gekomen dat er in totaal 4 mappen zijn de niet meer willen openen. (Sommige van deze mappen hebben ook nog submappen)
    1 'hoofdmap' (Dus waar de submappen instaan) Deed het daarstraks nog wel,, na wat bestanden te hebben toegevoegd niet meer. In deze map zitten een aantal andere mappen, waarvan een paar het al niet deden.

    K*T-DELL-PC
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    t kan ook een virus/spyware zijn wat je hele pc sloopt..
    heb je al gescand?:)
     
  3. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist met norton gescand. (Hele pc + ook n keer alleen dat gedeelte) Niets gevonden.
    Spyware moet ik nog even checken maar m'n abo bij Webroot spy sweeper is verlopen.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Download gewoon even een andere Spyware scanner, of download hitman pro (zit spy sweeper ook bij dacht ik) op www.hitmanpro.nl .

    Het kan ook zijn dat er een beschadigd bestand tussen zit, maar volgens mij zou dat geen probs met de hele map moeten leveren.
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik gebruik hit man pro ook, maar ook daar is mijn spysweeper bij verlopen.. is er geen betere(legale;) ) oplossing?

    Maar zover ik zie is het alleen beeldmatterial, en kan je gewoon in de mappen zelf, het lijkt me eerder dat je preview programma het probleem is, probeer is met een ander programma dezelfde fotos te openen
     
  6. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    k zit met hetzelfde probleem. Elke x als k mn pc open, run ik spysweeper, en telkens zit ik weer bordevol met shit. Anyway, ik heb zooo vaak foutmeldingen, ze zijn alleen steeds weer anders. De ene x kan ik geen browser openen, de andere x kan ik niets downloaden of opslaan, de andere x doen de helft van mn programmas t niet meer. Elke x als k mn pc opnieuw opstart is het weer een verrassing.
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook Ad Aware of Spybot S&D gebruiken die zijn allebei gratis te downen. jekan ze ook allebei gebruiken dan halen ze egt 99% eruit maar dan moet je wel oplette dat Ad Aware niet een aantal bestanden van Spybot S&D wegsloopt
    Veel succes iig
     
  8. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom ik er achter welk bestand het is, en hoe verwijder ik deze?
    Zit het 'm in de bestanden (wat ik denk) of in 't programma waarmee ik door de map blader?
    --
    Ik kan in sommige mappen wel. Mijn ontvangen bestanden ea. mappen met plaatjes en foto's doen het nog wel, maar iets van 4 andere weer niet. De ene keer komt er een foutmelding (rapport verzenden, niet verzenden ect...) de andere keer sluit hij de map in 1x af.

    (Welk ander programma? Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd ;) Ik kan niet eens in de map)

    Maar jullie denken dus dat het spyware ofzo is, en geen informatie die ontbreekt in de map / 'n bestand ofzo?
     

Deel Deze Pagina