FPS met MP bots.

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox-daan, 29 jun 2004.

1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja

Zelf zou ik ook voor Timesplitters 2 gaan. Multiplayer blijft inderdaad lang boeien doormiddel van de vele game modes, veel bots, veel instellingen, veel wapens en veel levels. Je kunt doormiddel van de level-creator ook nog zelf levels maken. Je moet alleen even wennen aan het feit dat je geen crosshair hebt.

Verder is Medal of Honour: Rising Sun ook wel grappig in de multiplayer. Er zitten in ieder geval erg mooie levels tussen. Alleen zou ik die een keertje huren en niet kopen, want Rising Sun heeft een enorm slechte singleplayer en is zeker niet het kopen waard.

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb het nog maar 1 keer uitgeprobeerd, maar in Metal arms: glitch in the system zit ook een multiplayer met bots. Deze game is trouwens een van de beste en leukste shooters ooit, naar mijn mening natuurlijk. de game is alleen een beetje lastig verkrijgbaar.....winkels hebben het vaak niet in het assortiment, maar via internet wel verkrijgbaar bij oa GCshop.nl

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Speelde vroeger veel nightfire. Maar nu heel veel counter-strike, vind ik gewoon zo cool, vette wapens. Veel zeggen dat de single-player niks aan is, nou, ik vind het echt te cool. Als ik jou was zou ik deze kopen.

4. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal heel erg bedankt en ik denk dat ik voor Timesplitters II ga, al moet ik eerst even kijken waar ik hem kan krijgen want het is al een vrij oud spel.

5. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Als classic is die nog bijna overal verkijgbaar.

Deel Deze Pagina