Ik vind die laatste screen wel redelijk mooi,als die stad heel groot is en uitgebreid,...zou toch wel cool zijn... Misschien is dit meer een game als shenmue,maar dan meer met schieten?...
Ik denk dat dat komt doordat op screenshots de anti analysing niet tot weinig gebruikt kan worden. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar heb ooit zoiets gelezen. En dat anti analysing in vooral de 720p zover ik weet niet mogelijk is.
Ik vind de screens toch meer sfeer hebben dan Saint´s Row. Misschien omdat het wat meer volwassen is.
De sfeer spreekt mij juist heel erg aan, beetje appart, niet direct een gta cloon, Is wel wat voor mij
Yups zeker goeie sfeer heeft deze game (als ik de screenshots/filmpjes mag geloven). Het doet mij nog steeds heel veel aan HeadHunter denken, en dat was ook al een erg goeie game. Word zeker ook wel een must have voor mij, uiteraard alleen als de reviews ook goed zijn.
Omgevingen uit Frame City Killer getoond We weten allemaal waar die Xbox360 zo ongeveer toe in staat is. Frame City Killer belooft één van de grote games voor de next generation Microsoft console te worden. Je speelt een huurmoordenaar en je moet een grote maffia dude uitschakelen(cool), maar voordat dit mogelijk is, zijn er natuurlijk allerlei obstakels en heb je hulp nodig. Wat gameplay betreft, zou deze game het één en ander weg moeten hebben van GTA San Andreas. Maar deze game verschijnt natuurlijk op de Xbox 360 en niet op de huidige generatie consoles. In de onderstaande screens vind je enkele locaties waar de game zich gaat afspelen. Je ziet een stad, een treinstation en nog een aantal mooie luxe locaties...:
Die staan al sinds woensdag op XBW though... http://archief.xboxworld.nl/news/7325/ Beetje suf om dan van een andere site te halen!
Ja,maar al deze locatie-screens toch niet...? Maarja, ik zal intervolg eerst nog eens checken op xboxworld...
Die hadden we zelfs al een week geleden, en nog meer er van ook.... http://archief.xboxworld.nl/news/7320/
Ach ja ik moet ook nog maar zien wat er van deze terecht komt, als het zoiets word als HeadHunter dan ga ik uhm wel halen. En het gaat mij uit eindelijk natuurlijk om de gameplay als het vechten / schieten / rennen enz goed uitgevoerd is ben ik wel te spreken over deze titel. Maar uiteraard heb je ook weer over deze titel van die zeikerds die alleen maar weer naar de grapix kijken, en dus maar beter gewoon de standaard shit kunnen gaan kopen en zo dus ook nooit met het onbekende geconfronteerd willen worden. sad, sad little humans....
nee dat zou niet best zijn maar elke gamer durft gerust te zeggen dat dit teleurstellend is maar goed er zijn meerdere games waarin we wat teleurgesteld in zijn zoals die ene vage game zaria ofzo , crackdown en die lelijke bordspel
Excess Denied is precies een beetje geraakt door bepaalde mensen hier ,maarja, hij heeft wel gelijk hoor, er zijn zoveel mooie games die enorm goed zijn, en waarvan de graphics niet super zijn...
uh? zoveel maakt dat tog niet uit dat ie de screens van een andere site heeft? maargoed, ziet er nog steeds wel fraai uit hopelijk hebben ze wel iest aan dat schieten gedaan, want dat zag er niet uit!