ja dit kan ik echt geen next gen noemen zag zo'n filmpje kwam er een auto aanrijden vet blokkerig en je keek dwars door de grond. het is maar wat je next gen noemt
haha Taab, idd ik denk het ook! ik zag pas een filmpje waar iemand zo door de muur over het huis heen vloog, volgens mij hete die game Halo 2...ik weet niet meer heel zeker.
Er zijn een paar nieuwe screenshots van dit spel uitgekomen. Hoe krijg je er in vredesnaam het voor elkaar om een Xbox360 spel, met de Unreal 3 engine, er zo slecht uit te laten zien? Het lijkt me tamelijk lastig om een current gen spel te vinden dat er minder uitziet. Dit is gewoon misdadig.
Haha idd ik had ze gezien, ik weet niet waar Namco mee bezig is. Best jammer want ze zouden er best wat moois/leuks van kunnen maken, en dat vooral voor een next-gen console, maar zoals het er nu uitziet tja...dit is geen next gen.
Namco denk dat next-gen een zaak is om veel aan de verbeelding over te laten. Die auto in het onderste plaatje bestaat uit 10 polygons of zo. Denk dat dit DE aanzet wordt voor de Japanners om een 360 te kopen. Kan niet missen.
hahaha idd ja, die geile al op poppetjes onder de 10pixels, lopende blokjes zolang er maar een paar bouncing boobs opzitten zijn hun tevreden.
denkt namco echt dat gamers hierop wachten ' Wanneer laten ze echt iets zien..Kijk naar de toekomstige games line-up v xbox360..hoe moet deze game nou overleven...?
Tsjah, dit is niet echt bepaald indrukwekkend... Maar wie weet geven ze er nog een leuke draai aan. Bij aankondiging was dit tenslotte ook een aantrekkelijk game.
dat plaatje vind ik zo indrukwekkend laat echt zien wat ze ongeveer gaan doen met deze game maar de plaajtes op XBW zijn nogal leeg en hij leekt inderdaad heeel erg op Tom Cruise
De game is uitgesteld van Launch game naar 2de kwartaal van 2006, oftewel hij zou 1 van deze maanden in de winkel moeten liggen. Of de game de moeite waard word moet ik nog maar zien, aangezien de officieele site geen eens geupdate is sinds Nov 2005. Dit voorspeld niet veel goeds zelfs de oude release date staat er nog op. Maar wie weet word het nog wat met deze game, het concept spreekt me nog steeds wel aan. (HeadHunter)
Mhwa dat valt wel mee hoor, even veel als Saint's Row oftewel best veel eigelijk. Maar mischien voor deze game (en voor Saint's Row trouwens ook) alleen maar beter, vooral deze game zag er in afgelopen screens en filmpjes nou niet echt bepaalt 'geweldig' uit.
Due for release on 30/06/2006, staat op Play.com, is geen game nieuws site, dus ja... Maar goed... Geeft allicht hoop! En check deze trailers: http://stream.play.com/trailers/xbox360/framecitykiller/index.html