Dom... Ik dubbel klikte per ongeluk... Edit: Laat ik er dan maar wat nuttigs mee doen. Het ziet er inderdaad absoluut niet super uit, maar beter dan GTA: San Andreas En die actie die erin zit, ziet er wel stoer uit hor, ik denk dat dit "wel een geinig" spelletje om lekker keet te schoppen!
Ja ik kende de trailers, heb ook heel wat ingame beelden/filmpjes gezien op Xboxyde.com maar daaruit haalde ik wel dat het er allemaal nogal houterig uitzag. De graphics waren wel aardig idd, maar hoe het bewoog (vooral het rennen en vechten) was erg lomp uitgewerkt. Maar idd het word mischien wel wat, het lijkt op Headhunter en dat was echt een vet spel.
CANCELLED! FrameCity zal niet meer uitkomen zoals het er nu uitziet. Yups jammer want opzich leek het me een aardige game, maar we krijgen er wel weer een RPG voor terug.
Uhuh, Ik had het ook gelezen op InsideGamer. Mja, ik vind het niet erg. Eerst leek het me cool maar daarna ging de game bergafwaarts.
Waarom is de game nou precies gecancelled, want uit die engelse lap tekst wordt ik niet veel wijzer? :{
Ja mij leek het ook wat, aangezien ik de HeadHunter games geweldig vond. http://namco-ch.net/framecity/index.php Okeej om het even duidelijk te maken dan, uitbovenstaand artiekel blijkt dat de game is stopgezet (en zal ook niet meer uitkomen) doordat er teveel tijd ingestoken moest worden, en dus teveel geld dit wat de makers van de game niet meer hadden. Bovenstaand artiekel komt van de orginele Chineese/Japanse site van Namco, de game zou daar eigelijk ook alleen uitkomen (mischien later in de VS en EU), oftewel teveel tijd en teveel geld zijn de redenen, hoewel uit volgend pers bericht Namco geen reden geeft is het natuurlijk logisch dat bovenstaande redenen het lot van FrameCity hebben bepaald.
Toch wel grappig die Namco, hetzelfde team wat aan FrameCity werkte komt binnenkort wel met een RPG. Zou deze dan wel afgemaakt worden? Klik Toch raar he, een game half afmaken, dan stop zetten en enkele maanden na cancelling komen met een RPG. Volgens mij weten ze niet wat ze willen...jammer want ik had liever FrameCity gezien, alleen al omdat het in stijl van HeadHunter was.