Ok dan, laat ik het er maar op houden dat de frameratedrops niet liggen aan een gebrek aan processorkracht maar aan het gebrek aan programmeerkennis van de ontwikkelaar (en haast natuurlijk). Afgeraffelde produkten op de markt brengen, ze zouden het moeten verbieden ]:- . Kenne ze niet een voorbeeld nemen aan die Peter Molyneux, die neemt tenminste de tijd voor z'n product. Ok ok, zijn product duurt wel erg lang maar we mogen dan ook wel wat verwachten.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat ik bedoel. Simpel gezegd, de PS2 zit waarschijnlijk al aan z'n top, de XBox nog niet. Maar dat weten veel mensen niet, dus denken ze dat een PS2 net zulke mooie graphics kan weergeven als een XBox. En da's niet leuk voor ome Bill.
Sorry maar ik heb hier totaal geen last van gehad heb daarnet nog ff gekeken maar draait goed dus.....
Ik merk het wel in het laatste level als je moet gaan karren met die warthog, ik heb het ook in het level silent cartographer (of zoiets) als je op een gegeven moment, als je net de warthog hebt en om het eerste hoekje van de rots rijd. Hier zakt de framerate ook gedurende 3 sec. even in.... Maar goed, zoals al veel gezegt ligt dat niet aan de box maar aan de tijdsdruk die de titel op zich had!
Die levels zijn zo groot, dan istie steeds aan het looien, tijdens het spelen ipv. weer een filmpje en dan een kamer in->schieten->filmpje->kamer in->schieten. Moejje maare voor lief nemen.
Sorry maar nergens last van! Alleen alsik hem op 50Hz zet hebbik er last van....dus gewoon op 60 Hz en je geniet van je soepele introootje tenzij je teeveetje dat niet ondersteunt!
Kan kloppen, ik had m'n box toen ik RSC speelde nog niet op PAL 60 staan. Zal het eens ff proberen...