Frankrijk Mazzel?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 14 jun 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Gistere Avond leek het voorbij voor de Fransen hun eerste wedstrijd verloren !
    Maar dankzij Zidane wonnen de fransen nog in de laatste 2 minuten met 1 - 2
    Na de gemiste penalty van Beckham begon Engeland toch beter te spelen...
    Is dit gewoon pure luck?
    Of is het de kwaliteit van de Fransen..
    Want ik ken me nog herinneren van het Ek in Nederland&Belgie
    De finale Frankrijk - Italie
    Italie stond heel de wedstrijd voor en in de laatste 2 minuten scoorden de fransen weer 2 keer!
    Ik denk toch dat dit Ek weer een Finale wordt Waarin Frankrijk zeker van de partij is !
    Ondanks het slechte resultaat op het afgelopen WK
    Dus vraag ik jullie mening?
    Pure Mazzel , Zidane de redder van de fransen of gewoon kwaliteits elftal dat goed speelt onder druk..

//Edit : FF jullie mening over de match van vanavond...
    NEDERLAND - DUITSLAND
    ik denk dat het een gelijkspel wordt maar verlies of winst kan ook *)
    Geef me jullie mening s waarom ze winnen of verliezen dan :+

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    we wachen met hun krachten en op het laatst gooien ze alles los denk ik

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Zidane is de meester en die vrije trap was meesterlijk. Die penalty had natuurlijk nooit mogen gebeuren, een fout van de keeper

4. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die keeper was inderdaad fout met 2 benen gingtie erin..
    En Beckham dan vanaf 30 meter schoptie ze erin en van 11 meter mistie..
    De Verslaggever zij dat de engelsen ( 3 kwart vant stadion was engels ) zich voorbeldig hadden gedragen..
    Zou dat na de wedstrijd ook nog zo geweest zijn :p

5. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Frankrijk heeft fair and squar gewonnen!!!!

6. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daar leek het op 'n gegeven moment niet op...

7. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik lag echt helemaal dubbel :D , ik moest meteen denken aan al die miljoenen engelsen die helemaal vrolijk voor de buis zaten (voor de laatste 2 minuten dan :+ ).

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    frankrijk had mazzel aan het eind, ze verdienden het niet, oftwel ik was voor engeland. Wel weer klasse van Zidane

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lastig zoiets. Engeland stond er wel maar ik vond Frankrijk de betere ploeg. Dus onverdiend zou ik het niet noemen.

De fransen gingen er ook tegen aan tot de laatste minuut dussssss. Voetbal blijft altijd een beetje geluk, soms zit het mee soms wil die bal er gewoon niet in.

Wel een van de spannendste/leukste wedstrijd die ik gezien heb de laatste tijd.

10. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Jep maar toch stond ik er nog van te kijken..
    Ze flikten het de Italianen ookal in de finale van het vorig Ek !

11. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    okeej Zazu zidane is goed, maar iedereen overdrijft het ook een b-tje.
    De vele acties ginge niet altijd goed en anders waren de acties overbodig. Ook de vrijetrap in de laatste paar minuten was niet geweldig, het was gewoon een hele grote fout van de David James, de keeper. De vrijetrap was niet heel hard, hij was niet in de kruising en was in de hoek waar de keeper hoort te staan, dus had de keeper de bal MOETEN hebben, hij verw88 alleen dat de bal over de muur zou draaien, en dat deed hij niet.......verder, tja die penalty.....dit was (deels) ook een foutje van de keeper, maar veel keus had hij niet...die terugspeelbal van Gerrard was gewoon heeel dom.....
    Ik vind het dus wel meevallen met de kwaliteit van Zidane, ik zeg absoluut niet dat hij slecht/niet goed is....hij is 1 van de betere vant EK, maar Werelds, Groots, Maradonna-achtig, à la Van Basten??.....nee

_0/

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het kut want ik wil niet dat die fransen het EK winnen. Zidane speelde de hele wedstrijd slecht, de vrije trap was slecht want james had hem gewoon moeten hebben en die beckham schoot die strafschop echt dramatisch in. Het voetbal was ook niet van een erg hoog niveau, maar dat geldt tot nu toe voor alle teams die gespeeld hebben.

13. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een wedstrijd _O_ , Frankrijk verdiendt het! Ze speelden beide goed, Beckham had die penalty moeten raken en die keeper van Engeland had wat rustiger mogen spelen.

Moge alle wedstrijden op deze lijken _O_

14. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik stond te kijken van Protugal man 8)
    Vanavond straks speelt Italie
    Die pasta vreters laten zichzelf wel vaak vallen in het 16 metergebied man!

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Balen dat ik echt zwaar moet leren. morgen tentamens dus ik ga maar weer eens aan de slag. Ach ja ik lees morgen de Spits en Metro wel door.

Na tentamens lekker in Arena naar Nl kijken, hopen dat ze er iets van bakken

16. ScheLe

ScheLe XBW Blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    demn men... France is da shit! :D

17. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Het is gewoon klasse van Zidane. Onder druk van de rechterkant met rechts in de verre hoek schieten. Dat is toch klasse? Ten tweede: Beckham had die penalty erin moeten schieten. Hij schoot te zacht en te voorspelbaar. En ik denk dat Barthez 'm nog kende van Manchester. Maar Frankrijk heeft erg veel mazzel gehad. Ik vond het de mooiste wedstrijd tot nu toe.

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Helemaal met je eens. Dat klopt idd. ze verdienden het niet, vind ik ook. Misschien waren les bleus beter, maar kom op zeg, het waren de Fransen waar tegen Engeland moedig en knap standhield. Eigenlijk hebben ze de hele 2e helft geen kans weggegeven, en dat is knap tegen mensen als Zidane, Henry, Trezeguet etc.

Ik was trouwens voor Engeland. btw. en eerlijk gezegd hoop ik dat die Fransen snel uit het toernooi worden gevoetbald..... vervelende ploeg. :mad:

Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K moet nog een wedstrijd van de Fransen bekijken om hierover te oordelen.
    Maar de 2e helft speelde ze veel aanvallender dan de 1e helft ... de 1e helft speelde ze wel aanvallend maar ze lieten de Engelsen teveel counteren.
    De 2e helft moesten de Engelsen veel terug naar achteren en veel counters kregen ze niet, behalve die van Rooney dan een paar keer ...

Zidane is gewoon de man _O_

20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Rooney Speelde ook goed..
    Maar iedereen had het in de eerste wedstrijd allemaal over Figo..
    Terwijl hij slecht speelde...
    Dit wordt denk ik het toernooi van Zidane
    Hij is gewoon briljant!

Deel Deze Pagina