Free record shop en cjp korting

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 25 apr 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik had laatst ergens opgevangen dat ik met mijn cjp pasje ook korting kon krijgen bij de free record shop.. aangezien ik een n00b ben op het gebied van cjp en ik het op de site van frs nie kon vinden wat daar van waar was maar de vraag aan jullie..
    krijg ik korting op games bij de frs, en als dat zo is hoeveel % dan?

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik moet er om liegen, maar ik dacht dat je 10% op alle artikelen kreeg.. Nogmaals, ik weet dit niet zeker.

Maar waarom ga je anders niet ff naar FRS en vraag het daar binnen, zij geven je vast de informatie die je zoekt.

3. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je zal echt niet altijd korting op die dinge krijgen staat toch ook in die folder die je krijgt van de cjp waar je dan korting op kan krijge?

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook CJP, en idd 10% korting op alle Games, CD's, DVD's etc. Alleen niet op hardware

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je krijgt inderdaad 10 % korting met CJP pas, maar probeer iemand te vinden die bij de FRS werkt: die krijgen 20% korting ;)

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Krijg je ook korting op aanbiedingen ?

7. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ah beter, dan hoef ik pdo niet meer bij gcshop te bestellen, kan ik er van het weekend al om:),

maar goede vraag dioga, krijg je ook korting op hun aanbiedingen met cjp?

9. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    10 %

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    hmm geen aanbiedingen dus.. maarja maakt niet zoveel uit.. games zijn wel gewoon 10%

11. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Free Record Shop
    Bij de Free Record Shop krijg je met je CJP 10% korting. Laat je pas zien en je krijgt korting op cd's, dvd's, video's en games! De korting is niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen en geldt niet voor cd-singles.

12. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    met coca cola card krijg je 15 % koting op games eb dvd enz

13. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Met CJP pas krijg je 10% korting op cd's, dvd's, video's en games en niet op CD singles, geldt niet voor acties, maar als je een Best Buy 3 voor 2 wilt kopen kan dat wel en je moet het gewoon even vragen aan de balie of je er korting op krijgt

14. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik had een abn amro kaart en daar stond cjp op maar die is niet meer geldig ik heb wel gehoord dat er binnenkort een free record shop kaart komt die ook korting geeft en allerlei andere privéleges geeft aan de houder, check het maar uit er zijn formuliers in de zaken.

15. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je geen korting meer krijgt met die coca cola card.

16. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruikte die kaart ook altijd maar hij verloopt wel vaak (omdat er nieuwe is) , maar ze zijn nu niet meer gratis ik had er een gekocht hij kost €5 en is een jaar geldig :)

17. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    en hij geeft ook gewoon 10 procent korting, en je wordt voorgetrokken bij bijvoorbeeld kaartverkoop, je kunt dingen binnen 2 weken ruilen zonder bonnetje of sealing, en dat was het d8 ik wel zo'n beetje. Hij heet trouwens free id.

Deel Deze Pagina