maar als ik nou dadelijk naar frs ga en mijn xbox bestel dan krijg ik er dus een extra controller bij? zonder er nog iets bij te kopen. dus krijg je bij de xbox dus 2 controllers? ff voor de zekerheid
Zit er godverdomme geen demo bij verwachten ze van mij dat ik dat veel te dure tering blad koop ofzo naja ik laat me weer een beetje gaan. Trouwens niet denken heb je weer een nieuwe ik ben Vincent/Onimusha/DesVixel/Davinci aangenaam heb gewerkt bij Xdoem tot het dood was (dankzij mij) wouter kent me wel van msn.
heb uit verschillende bronnen vernomen dat die controller die je gratis erbij krijgt niet de officiele is maar zo'n 3th party crap ding
Op zich niet eens zo slecht 'als' je er een andere controller bijkrijgt, want dan ben je tenminste af van die personen die vinden dat de officiele kut is.... iig altijd een winst
sorry, ik kan mijn bronnen niet vrij geven Nee, ik had het gevraagt bij de frs hier in doetinchem. En die gozer aan wie ik het vroeg leek er wel verstand van te hebben. (in tegen stelling tot sommige andere lui die bij de frs werken)
weet ik niet. Dat zei di gozer niet. Je moet denk ik gewoon afw88, dan blijft het ook nog een verassing
was vandaag ook naar de FRS gegaan. Had hier gelezen dat je een 2de controller erbij kreeg. Ik er heen gaan en vragen. Het is wel zo zei hei en ik vragen of ik hem dan moet bestellen. die gozer van geen idee. Ik vroeg van hoeveel die hier ging kosten en dat wist ie verdomme ook niet. Man je werkt by de FRS en je weet niks over de prijs. Dat is toch zielig of niet soms
nu al te koop bij BS en FREE?? Ik vindt het gewoon schandalig ! Andere partijen zijn verplicht om te wachten tot 14 mrt ... Idioot gewoon !
Hoi, Ik heb hem 20 februari al besteld bij Free Record Shop (via de site, ben wat lui), krijg ik dan die extra controller ook? Ik zei al dat ik wat lui was, dus ik krijg hem thuisbezorgd! (Ik hoop op 14-3 of eerder) Mvg, Allegro. P.S: Helaas wel deelleveringen, heb stuur al wel ontvangen.. Rest nog niet