Je vergeet om je eigen adres en de datum neer te zetten nee maarre ehm volgens mij heeft MS gewoon een contract met de bedrijven waarin staat dat het pas op de 14e uitgegeven mag worden..
Pompidomtidom. Wat vonden jullie trouwens van die Demo stands? Ik vond de controller er echt k*t inzitten, je kon je handen er helemaal niet goed omheen leggen. En ik stond redelijk dichtbij de TV, dus ik kreeg zere ogen en het beeld flikkerde aan alle kanten. Dit kwam doordat die controller niet verder van de stand af kon.
kon wel goed met me handen er om heen maar hij ging niet ver genoeg uit de buis. Ik stond ook errug dicht by het scherm was wel kut
ik ben vandaag na school effe langs FRC gegaan in leiden om de xbox effe te checken. ik vroeg of ik em mocht uitproberen, maar er was iets met de stroom dus........ maar goed, ik heb de controller gepakt en dacht aan al die mensen die zeiden dat de controller te groot was en niet in je handen past. BULL, ik heb em getest en lag echt RELAXT in mijn handen, de xbox zelf was groot, maar niet zo groot als iedereen zei, ook weer BULL. conc. de xbox is een vet ding en ik wil em zo snel mogelijk
Hmm, ik heb zaterdag daar gespeeld (FRS Leiden) en toen draaide Amped. Werkte perfect. Geen haperingen ofzo, niks. Komt vast door mijn magische handjes.