1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

freerecord shop en dixons hebben/hadden ruzie om de xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 19 dec 2002.

1. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is bij ons geloof ik ook 67.95. En ook al klopt het wat jij zegt, dan vinnik het nog flessers want ze geven de indruk dat het spel alleen bij hen verkocht wordt. Alleen dan met een juridisch verantwoord staartje eraan....

2. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    de hele free organisatie is zo...
    toen de Music store op het damrak dichtging hingen d'r op het rolluik postertjes van Fame (onderdeel free) "Wij zijn wel gewoon open"
    (zelfde toen Virgin dicht ging)

fokking nasty.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ff wat inside-info, aangezien ik zelf bij Dixons werk (juicy!):

Ze waren idd vet pissed op de frs bij ons op het hoofdkantoor, er is dan ook gedreigd met een rechtzaak, want het is gewoon belachelijk, kinderachtig, oneerlijk en ook nog eens illegaal om zulke advertenties te plaatsen. Een stelletje naaibiggen zijn het daar. Don't fuck with Dixons!!!! =(

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ach mensen... laat die zielige ruziemakende bedrijfjes maar... en kom naar de Media Markt... :D...

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mediamarkt mengt zich dankzij Jermain in de winkelwar!!!! Resistance is futile!

6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    alsof jullie ooit gaan winnen... media markt neemt nederland over.... een voor een komen er meer.... het is niets voor niet het grootste multimediaconcern van europa... frs en dixons... hahaaahahah... wat hebben jullie?... uhm iemand met een wrede avatar.. what else?.... wij hebben laagste prijs garantie... :D en voor jermain hebben wij personeelskorting :D...

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    "Als dochteronderneming van VendexKBB mag Dixons zich met meer dan 125 winkels het grootste multimediale filiaalbedrijf van Nederland noemen."

Idd.... :D

"Dixons-groep

Deze groep is een van de grootste aanbieders van consumentenelektronica, multimedia- en communicatieapparatuur in Nederland en is marktleider op het gebied van pc's, printers, spelcomputers en cd-romsoftware. De groep exploiteert twee formules met ieder een eigen plaats in de markt. Deze formules zijn Dixons en Dynabyte.

Dixons

Landelijke multimediaformule met 129 vestigingen op A1-locaties. Biedt op gemiddeld 124 m² een assortiment pc's en computeraccessoires, telecommunicatie, (digitale) fototoestellen, spelcomputers, software, camcorders en portable audio."

Voor Darkwing hebben wij ook personeelskorting :9 ...

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    haha van nederland ja.... maar wij van europa... toch wat meer he :D :p
    respect
    ach 124 m2 dat zijn 2 grote media markten hihihihi

9. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, precies. Toen ik mijn Xboxje op 14 maart bij Dixons ophaalde kreeg ik er meteen een heel verhaal bij. Dat is pas service. Eerst kocht ik ook wat zooi bij de FRS, maar als het nu even kan ga ik naar Dixons. Maar ik heb me voorgenomen om de spellen over internet te bestellen, dat is gewoon goedkoper.

Wat lees ik? Is Dixons van Vendex KBB? Ow... dan weet ik dat ook weer. *Investeerd al zijn geld in Vendex*

Laatst bewerkt: 24 dec 2002

Deel Deze Pagina