Ik heb een tijdje geleden een 2de hands xbox gekocht, en daar zat onder andere bloodwake bij. Ik heb het spel voor 12 euro verkocht ofzo, zo SLECHT was het. Het gaat er niet om hoeveel spellen je hebt, maar hoeveel plezier je eraan beleefd. Je kunt immers maar EEN spel tegelijk spelen.
Ik wil natuurlijk niet vervelend doen maar je kan echt wel meer als 1 spel tegelijk doen, als je ff geen zin hebt in morrowind (sorry morrowind lovers, het is in het uiterst theoretische geval) dan kan je best ff gaan racen of knallen. Het is dus maar waar je behoefte aan hebt. Als je veel behoeftes hebt heb je dus ook veel spellen
Dat snap ik ook wel, maar je gaat geen spellen kopen om ze maar te hebben voor het geval dat je ze een keer wil spelen. En als de bergen games die je dan hebt gekocht omdat ze zo goedkoop waren (terwijl je er onderhand al heel veel kostbare nikkelen rondjes aan hebt besteed) dan ook nog eens een keer barslecht zijn (bijvoorbeeld bloodwake), dan ben je toch ook verkeerd bezig. Met een paar GOEIE spellen, zij het van een verschillend genre, of niet, is een xboxer veel gelukkiger (en rijker) dan met een stapel zuigende games. Niet dan?
Week niet, zo erg slecht kunnen die spellen tog niet zijn?? Dat je echt begint te kotsen als je het eerste level speelt ofzo ( zovan lalala ik loop hier rond.....aaaaaaaaah jezus wat is dat voor pikselig dwergje......en je houdt het niet meer, roggel heel tv onder ), er zal echt wel iets in zitten. Natuurlijk geen wereld game maar toch...
Misschien moet je bloodwake een keer van iemand lenen ofzo, dan zul je zien dat het totaal waardeloos is. Dus zeker NIET kopen!!!!) je 'bent' een bootje en je moet andere bootjes kapot maken. Verder nix. Als een game echt goed is, dan heb je ook geen behoefte om een ander spel te gaan doen. En in het uiterste geval dat het wel zo is, heb je altijd nog één of twee écht goede spellen achter de hand om je even af te leiden van het spel waar je echt mee bezig bent, zoals halo of DOA3 ofzo (Die horen dus thuis in iedere collectie)...
haha.. en doa3 dan? je bent een mannetje en je moet een ander ventje in elkaar rammen.. verder nix fifa 2003: je rent met je elftal (keeper niet) achter de bal aan en je moet scoren verder nix pgr: je rijdt met je auto snellere rondjes als je tegenstander.. verder nix zo kun je elk spel wel uitleggen natuurlijk.. maar goed, ik geloof best dat blood wake een slecht spel is hoor maar het kreeg van sommige bladen/sites soms toch een aardig hoog cijfer :{
Iedereen die BLOODWAKE en DOA3 heeft gespeeld, zal met me eens zijn dat DOA3 gewoon veel beter is. Die reviewers hadden zeker hun ogen dicht toen ze het spel speelden
Net ff bij de FRS geweest, totaal al 3 zaken gehad, 1 in soest, 2 in utrecht, idd dat sommige zaken wel hun prijzen aangepast hebben en sommige niet, in soest netjes deathrow goedkoper, in utrecht stad niet. maar nu ff m'n berichtje. Loop ik in utrecht naar de frs (op centraal station, die grootste) ,ligt daar NBA Inside Drive 2002 voor 69,99, ik denk hee dat was die van 20 euro'tjes, dus ik naar die gast toen, toen checkte hij ff de pc en ja hoor, kras door de prijs cd bonnetje van 20 euro en hoppa gamepje bijna voor niks.. gewoon tegen die lui zeggen dus van die prijzen, want hij zei zelf ook al dat ze veel prijswijzigingen krijgen, mooie smoes,maar gewoon vragen helpt dus,hehe..