Friends bloopers

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rick NLD, 3 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien een site met bloopers van friends. de serie is natuurlijk goddelijk maar bloopers zijn ook onwiis lagge!!!

ik heb 1 filmpje van kazaa maar volgens mij moeten er wel meer zijn..

pleaz help!!

2. Casperge

Casperge Guest

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Friends is een grote blooper. Amerikaanse zooi.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2004
  4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De beargumentatie ook.. Friends was niet zo populair geworden als het geen succes was, dus je hebt geen recht van spreken.

5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad walrus, wat praat je nou stoer. ik vraag toch niet om je mening te geven over friends?? post dan ook niet, als je niks nuttigs te melden heb...

casperge: bedankt voor de reactie, was eigenlijk alweer vergeten dat ik deze thread geopent had..

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ocrist nu we het over beargumentatie hebben.

Uhm lees die zin eens goed?

Ik vind friends niet grappig, omdat het over een totaal onrealistisch vriendenclubje gaat en er weinig cynisme in voorkomt. Ik dring graag mijn mening op en dat doe ik vandaag gratis.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D:D:D ROFLOL

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Staan er in die zin onwaarheden? Nee.. Staat er een argument in waarom het zo is volgens mij? Ja.

En nu je hebt beargumenteerd ben ik het er nog steeds totaal niet mee eens, maar je hebt het nu iig beargumenteerd..
    Ik geloof btw niet dat er ooit iemand voor je mening zal betalen met posts zoals de 1e in deze thread :{

9. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch ook een KOMEDIEserie, hoeft toch niet persé realistisch te zijn?? en trouwens: als je geen humor hebt moet je geen friends kijken.

10. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet eerlijk zeggen dat ik friends ook niet echt grappig vind.. naja.. tis wel grappig opzich.. maar niet echt lachen gieren brullen.. echt van die vage amerikaanse humor vind ik..

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Uhm Ocrist, een succes zijn betekend populair zijn. Je zegt in feite dat friends populair is omdat het populair is, hetgeen nergens op slaat. Net als friends.

Ik zeg niet dat Friends onrealistisch is, of dat het erg isalsdat niet zo is,, maar het vriendenclubje is mij te zoetsappig Amerikaans. Geef mij maar het vliegende circus van oom Monty......

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2004
  12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    aah boeiend trouwens, den alleen niet dat veel mensen je mening delen.. maar ff ontopic, heb ff via google gezocht, maar daar staan niet echt filmpjes ofzo, dus als iemand een directe link heeft... graag!

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

AJAXMAN, dat je naast Ajax ook van Friends houdt geeft wel aan dat je jouw beperkte geestelijke vemogens niet verbergt. Alsof blooper films zo boeiend zijn, of zitten ze vol vrouwelijk naakt van de bejaardennudistencamping? Dan wil ik ze ook graag zien.

14. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    dat zal best dat je m dan wil zien. praat maar niet zo stoer nerd, want dat ben je toch niet. waarom ben je in de 1ste plaats begonnen met posten in deze thread, tot nu toe heb je er nog niemand mee geholpen en ik heb ook nooit om je mening gevraagd. dus rot maar ff op naar een ander topic en ga daar mensen maar lastigvallen met je aanwezigheid. zal je makkelijk lukken denk ik..

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En kan het nu weer rustig en on-topic?

Dank u!

16. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    probeerde ik net ook al, maar IEMAND begon weer door te discussieren over niks.. maar heeft iemand nog een link?

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

NHu even on topic,op de DVD's van friends staan gemiddeld zo'n zeven bloopers. Of hoeveel afleveringen zitten er in zo'n seizoen?

Ik ben inderdaad geen nerd. Friends kijken doe ik dan ook niet ;)

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ?? wat lul je nou??

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je zegt dat ik een nerd ben want dat ben ik niet. Nou ja, met ene beetje fantasie maak ik dat er uit op. Dat is overigens mijn eerste fantasie vandaag waarin gene naakte kameel voorkomt....

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Juist.

Aangezien het niet normaal kan...

Deze topic is gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina