1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Friends for Live actie; nog niets ontvangen...

Discussie in 'Games' gestart door Yi-Long, 27 feb 2005.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Hey, ik heb een vraagje over de friends-for-live actie, van microsoft, waarbij wanneer je een vriend/vriendin aanmeldt voor live, je zelf een game krijgt toegestuurd.

    Mijn vriendin heeft van die actie gebruik gemaakt in januari, en me dus aangemeld etc en game uitgezocht, en ik heb me toen dus aangemeld met hetzelfde email adress waar zij me mee heft opgegeven, en nu hoort ze dus een game te ontvangen, right!? De actie duurde tot eind januari, en de games zouden dan begin februari allemaal verzonden worden, en als je na 3 weken niets ontvangen hebt, dan moet je ff contact opnemen...

    Nu vroeg ik me dus af of er nog meer mensen zijn die aan die actie hebben mee gedaan en ook nog niets ontvangen hebben, of dat ze ervaring hebben ermee dat het later binnenkomt etc!? Of moet ze morgen gewoon naar microsoft bellen/mailen om te vragen waar die game blijft?
     
  2. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ook nog niks ontvangen. Maar lees eens de terms :

    Quote :

    Alle spellen zullen uiterlijk op 31 Maart 2005 worden verstuurd. Stuur ons een e-mail op supxbxen@microsoft.com indien je op 1 April 2005 nog niets hebt ontvangen.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ja, maar die terms zijn voor de actie van FEBRUARI. Mijn vriendin deed mee aan de actie van JANUARI :) en die zouden in begin februari verzonden worden... :)
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Als ervaringsdeskundige wat betreft eerdere acties kan ik zeggen dat je nog wel een paar weken moet wachten... MS is niet erg snel op dit gebied...
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ervaringsdeskundige 2, ik was de actie al lang vergeten toen ik 4 maanden later opeens een spel in de bus had liggen 8) Het duurde even voordat het tot me doordrong waar dat spel vanaf kwam :+
     
  6. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij precies hetzelfde, ik was de actie vergeten. Als het spel 1 dag later op mijn mat was gekomen, had ik het spel al zelf gekocht. Het kwam dus heel goed uit voor mij, maar hij kwam wel heeel laat...
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nummer 3 meldt zich..
    Reward pack, duurde extreem lang..
    Ilovelive(ofzo)1, duurde nog langer, zeker 3 ~ 4 maanden moeten wachten.
    Ilovelive (ofzo2, Was eigenlijk zo geregeld, 2 maanden moeten wachten.
     
  8. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Een jaar geleden ofzo heb ik ook meegedaan aan zo'n actie, en toen had ik m'n spel anders binnen 3 weken ofzo hoor.

    Hun helpdesk is trouwens ook snel, als er iets kapot is heb je binnen 2 dagen weer een nieuwe :).
     
  9. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij duurde t ook super lang... had bijna de game gekocht, toen ik thuiskwam lag hij opeens op de mat :cool: (actie van vorig jaar ofzo)
     
  10. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die actie van de voedingskabel zeggen ze 2 tot 4 weken ik had hem binnen 3 dagen
     
  11. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is natuurlijk wat anders, want al er fik bij je uitbreekt moet ms ervoor opdraaien en dat willen ze niet. En als ze een spel moeten opsturen kost ze dat alleen maar geld en dan hebben ze zoiets van: dat hoeft niet zo snel..
     
  12. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nog RalliSport Challenge 2 en Links 2004 van ze |:-

    :p
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Heb je ze al gebeld?
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De helpdesk van MS is ook erg goed en daarvoor terecht befaamd.
    Maar met de 'Firends for live/ i love live' acties duurt het meestal een fikse tijd voordat je je game krijgt.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hoe heette die web site ook al weer..
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ze heeft nog niet gebeld/gemailed, en we hebben ook nog niets ontvangen. Ik denk dat we deze week nog ff afwachten en dat we dan maar eens contact gaan opnemen.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zojuist gebeld, en omdat de actie zo'n succes was, is het verlengd, en worden de games pas EIND APRIL :mad: :mad: :mad: 8) opgestuurd(!) |:-

    Beetje belachelijk natuurlijk dat je op deze manier in de zeik wordt genomen, en dus 3 maanden extra kunt wachten op je game...
    Helemaal als je dan ook nog eens bedenkt dat ik Ninja Gaiden heb uitgezocht, en dat die nu Classic is, en je die als je de Dixons actie gebruikt, voor zo'n 22 euro kan kopen... (De Dixons actie houdt in: 2de classic voor halve prijs)

    Maar goed... het eerste smetje op de normaal gesproken perfecte costumer-care van Microsoft... dus het is ff balen, maar goed... het moet maar.

    :mad:
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat ze dit niet even laten weten aan de gamers. Tegen de tijd dat ik de games nu krijg had ik ze voor 10 euro zelf kunnen vinden. Die zijn echt niks meer waard en de Live games worden amper nog gespeeld :mad: :mad:
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Inderdaad. naast het feit dat ik niet goed begrijp waarom de games die begin FEB opgestuurd zouden worden, niet alvast gewoon opgestuurd zijn, schort er natuurlijk heel veel aan de communicatie van Microsoft naar de deelnemende mensen toe...

    Plus, misschien krijg ik strax maybe wel de oude versie van NG, terwijl de classic versie al de live-update packs inclusief heeft of andere extra content!? (zoals bij Splinter Cell Classic het geval was...)
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    het is nu 1 april, nogsteeds niks ontvangen
     

Deel Deze Pagina