Ik had me pa tussen die lijst toe gevoegt want die moest toch nog mij Live abo verlengen, misschien krijg ik ook z'n game. Counter-Strike was mijn eerste Kuuz
Nogsteeds niks ontvangen?! Edit: gebeld naar de klantenservice, maar ze zeiden dat zij daar niet over gingen en dat ik moest mailen naar xboxwins@microsoft.com met beide mailadressen van zowel mij als de vriend waarmee ik de actie had gedaan. Dan zou ik informatie krijgen over wanneer ik het spel kon verwachten.
Ik heb Sudeki vorige week gekregen! Enige nadeel is dat de handleiding en het hoesje in het scandinavisch zijn... dus verkoopbaar is hij niet. Het spel zelf is in het engels en goed te begrijpen, dus ik ben tevreden.
hm, ik heb nog steeds niets binnen gehad. ik wacht nog ff een paar dagen en als hij er dan nog niet is ga ik maar weer eens bellen.
ook ik heb nog niks gehoord, ook geen reactie op mijn mail die ik naar het mailadres wat ik via de helpdesk kreeg...
ik krijg nog rallisport challange 2 Kom we gaan met zijn allen een ''inval'' organiseren bij microsoft nederland. AANVALLUUUH!!!! geintje