FROGGER OWNAGE! Frooger is echt 1337 Die goeie ouwe Atari ... maar deze versies lijkt me wel kut. Vroeger was het echt 0wn4g3
Echt stom om op de xbox te zetten frogger... of ze moeten het origineel houden en een stuk of 500 X mooier of niet want een of andere gare platformer is niet frogger
much respect to frogger deze game is volgens mij een port van een nieuwere pc versie van frogger (die heb ik ook gehad is iets van 2/3 jaar oud) de originele frogger overruled deze game big time, die nieuwe heb ik in een paar dagen ofzo uitgepeeld is erg makkelijk maar ook zeer verslavend.
Wat een gekken op deze planeet of niet?! Ze mogen wel behoorlijk wat veranderingen in het spel aanbrengen als ze het tot een succes willen maken, hoewel ze dat sowieso niet lukt. Ach ja, je kunt niet altijd goede games hebben...
Lijkt me een vermakelijk tussendoortje. Er is al een spel wat er op lijkt en is gemaakt door het team dat de eerste 3d Frogger maakte. Zapper heet het, is ook een aardig spelletje.
Ik speelde Frogger als klein kereltje altijd op m'n Commodore 64, dat waren nog eens tijden! Frogger was TOP en nog best een moeilijk spel (kan ook gelegen hebben aan het feit dat ik toen een jaar of 7 was ). Denk niet dat dit wat wordt, Frogger was nostalgisch als 2d spel, nu is de lol er denk ik van af. Tis jammer voor het kranige kikkertje, maar ik ben bang dat hij z'n beste tijd heeft gehad.