Tuurlijk word BF beter dan frontlines, maar als deze 2 games tegelijk uit gebracht zouden worden dan had frontlines zwaar geflopt.
ja denk ik ook wel.. Maar kaos moet als eerste die server ellende oplossen want ik ben nog niet erg aan multiplayer toegekomen...
Ik vind het dus precies andersom. IK vond Battlefield MC best wel goed, maar deze een stuk beter, imo. Ik speel ook nog vaak Battlefield2 op de PC, maar deze vind ik toch iets beter. Omdat zich alles concentreerd rondom een bepaald gebied ( dus de frontlinie ). Dat betekent dus veel actie. Maarja, ieder zijn mening en dat is maar goed ook.
ben benieuwd, naar deze game krijg hem deze week binne kan niet wachten. Ziet er echt veel belovend uit!
Ik heb de game geruild voor Army of Two. De chaos en actie is leuk, maar ik ben toch meer van de tactische shooters. Laat je overigens niet afschrikken hierdoor en schaf de game gewoon aan , het is een prima game. Het zal aan mij liggen want games als BF vond ik ook altijd maar een week leuk.
BF2mc speelde ik al op de "gewone" xdoos en heb de 360 pas aangeschaft toen bf2 ook daarop beschikbaar was. Vind het nog steeds vet. Maar ja zo zie je maar ieder z'n ding.
Had jij mij gisteren toegevoegd Goof? Ik denk dat het echt niet meer zolang zal duren voordat ook ik deze game ga aanschaffen....Ik moet het eigenlijk niet doen, omdat ik nog veel games moet uitspelen maar ik denk dat ik deze game leuker ga vinden dan COD4 namelijk. Ik hou meer van het VOLLEDIGE battlefield gebeuren i.p.v. alleen maar infanterie. Keep you posted
Ja ik heb ongeveer iedereen in deze dicussie toegevoegd.. sorry voor het spammen op xboxlive.. Ik heb het zelfde ik wil meer keuze in spellen hebben dan alleen m'n benen... Heb cod4 ook met plezier gespeeld maar dat houdt gewoon op. Speel al vanaf dat castle wolfenstein op de xbox kwam en alle tom clancy's gekocht maar na een jaar of 4-5 wil je gewoon wat meer dan lopen... en meer peeps om af te knallen. 16 man is gewoon te weinig, vind ik niet next gen waardig.
Goof, ik voeg jou ook ff toe. Vanwege werk kan ik misschien niet zo vaak, maar lijkt me wel leuk om een squad te vormen.
Nee, ligt niet aan het herladen. Ik verwissel dan snel van positie in de heli en dan snel weer terug naar het stuur en dan wil die soms wel weer schieten. Heel vaag dus..
@blingbling: ik zit ook met werk speel s ávonds pas. meestal pas vanaf uur of tien. en in het weekend meestal de zaterdag nacht... @ allemaal: Mensen die nu nog twijfelen of het spel weg gaan doen. Niet DOEN!!!! Het server probleem is bijna op gelost. Ik heb gister twee uur lang in een server zonder lag en met 50 man gespeeld en het is te heftig!! Geef frontlinesnog een tweede kans. Er zit wel degelijk diepgang en tactiek en zware actie in!!! Snipertje 1 headshot en leggen. assault 1 a 2 shots en leggen. Gister was mindblowing echt een hele lang tijd geleden zo erg genoten van een pot xboxlive. Voor het laatst zo genoten toen rainbow six 1 uitkwam. Battlefield maar dan meer tactisch en less arcady
Nog een vraagje: Meestal kies ik voor Assualt Rifle met als extra Ground support. Eerst tool kun je voertuigen repareren. 2e tool is een handmatig gun waar je achter kunt zitten en de 3e tool is soms verschillend? Laatst kon ik een sentry bouwen en vanmiddag bouwde die een handmatig gun waarmee je voertuigen mee plat kunt leggen via stroom ofzo(Emp?) Hoe zit dit?