1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Frontlines: Fuel Of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 24 aug 2006.

1. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, ik ben nog niet z'n held dat ik altijd het 3e wapentje unlock.. en als ik zo ver ben dan is de ronde meestal afgelopen. en ik neem meestal die air support dingen. Lekker makkelijk ff bommetje gooien voordat je het overneemt... Maar als het goed is heb ik vanavond ff goed de tijd voor frontlines.. Moet nu echt weer gaan werken anders zit ik de hele dag op dit forum

2. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laconiek:

Ik speel de MP demo regelmatig, en zo zit het:

Western coalition (spel ik het zo goed?) Heeft als 2e een granaat-schiet turret, en als 3e een railgun, das een soort lazer.

De Red star heeft als 2e een kogel-turret, en als 3e een automatische miniturret die je ergens kan neerzetten en die kogels schiet op iedere vijand die voorbij komt.

Als eerste heb je bij alletwee de kanten een vrijwel identiek ding, zoals je zelf al zei een voertuig-repareer dingetje.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    zonet binnegekregen vanuit Gamehubs (USA NTSC versie) via UPS :). Straks maar gelijk even MP'en

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En die werkt gewoon op je xbox? Of heb je een amerikaanse? Wij zitten toch in de PAL regio?

Ik zit ook sterk te denken om dit spel aan te schaffen of te ruilen tegen COD4. Spellen als dit mis ik toch wel, FPS's zijn er zat maar spellen a la Battlefield niet op de console!

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hij doet het inderdaad :D, had niet verwacht dat de USA NTSC versie zou werken op een PAL want ik dacht dat alleen de AZIE NTSC versie regiovrij was. Als het een AZIE versie is dan staat er toch NTSC J op ? Op deze staat gewoon NTSC en er is geen spoor van chinees of japanse tekens te vinden in het boekje of op het hoesje

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  6. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    @maver ik voeg je toe aan m'n friendlist..

Gister ff een squad gemaakt op een ranked server. Echt goed tweesquads ieder steeds een punt aanvallen. Kom er steeds meer acter hoe diepgaand het toch eigenlijk wel is. En nog een pluspunt is dat als je iemand killed je niet een kill cam shot krijgt van waar je hebt geschoten. Zodat als je ongezien bent het ook blijft...

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die Killcam is bij COD wel leuk, voor een keer....maar daarna is het alleen maar irritant (als je zit te snipen bijvoorbeeld). Diegene weet meteen waar je zit, en als hij dan nog kan ouwehoeren tegen zen maten dan weet binnen no-time het hele team het!

8. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem en dat is nu lekker niet meer dus als ie echt een goed plekkie heb dan hoef je je niet echt super druk temaken.... En z'n squad vormen is ook makkelijk.. Zijn er nog liefhebbers vanavond?? kan pas vanaf een uur of half 11 vanavond tot morgen ochtend

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Helder Jeroen. Bedankt.

10. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet waarom de meeste mensen zo negatief tegenover de game staan.

Heb hem net uitgespeeld en gisteren lange tijd mp gedaan, vind hem echt heerlijk spelen. Grafisch misschien niet het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb, maar goed gaat om de gameplay.

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Liever iets mindere graphics en een soepele en goede gameplay dan prachtige graphics en een klote framerate en onhandige gameplay.

12. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel negativiteit is er toch niet over deze game? Hij wordt goed ontvangen dacht ik.

13. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    @harryvos: ik voeg je even toe als je geen bezwaar hebt

ik denk ook dat het komt doordat die server problemen in het begin voor veel onvrede heeft gezorgd

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  14. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem

15. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij ook maar toe gasten.

16. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vanmiddag voor het eerst gespeeld.
    Ik vind hem wel lekker wegspelen inderdaad, MP moet ik nog gaan doen.
    Ik heb een x aantal mensen uit deze draad toegevoegd om dat te gaan doen in ieder geval.

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de achievements even zitten bekijken en zie dat alles te halen is op "normal" en dan gewoon wat sneller erdoorheen. Mooi, hoef je het niet op vetaran o.i.d. te doen iig net als bij COD4 -> irritant :'-(

18. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen,
    Ik heb het spel vanmiddag ook gehaald! Erg tof online, maar ik heb volgens mij vrij veel last van lag,, het speelt gewoon niet lekker weg. Ligt dat aan bepaalde Hosts?
    Bij andere games heb ik er namelijk geen last van!
    Erg irritant! Ben gelijk maar weer forza gaan spelen, zo erg......
    meer mensen hier last van?

19. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu al redelijk wat potjes gedaan on-line maar ben nog geen lag tegen gekomen, zelfs niet in potjes met 50 man.

20. Mythe gard

Mythe gard Guest

Hier ook ongeloofelijk lag.
    Toch maar weer wat anders =(

Deel Deze Pagina