nog geen lag gehad. Ik join dan ook alleen maar de servers van Kaos EU en Kaos MO. Daar heb ik tot nu toe geen lag gehad.
Let op dat je een server joined van KAOS met EU op 't eind, dus niet TX, MO, etc dit zijn namelijk amerikaanse servers. EU servers zijn vrijwel lag vrij, al kan er soms voor een paar minuten wel lag zijn. Waarschijnlijk gebeurd er op zo'n moment veel.
Ik ben nu met singleplayer bezig en vindt het tot nu toe een goeie game, oke op grafisch gebied kan het beter maar, maar de gameplay is echt leuk, zoals met bestuurbare speelgoed spelen *) en dat je op de daken kan komen om een goeie plek te vinden om te snipen of van boven een clusterbom naar beneden gooien in een gebouw is geweldig! Ook mooi is dat heel veel dingen kapot kunnen zoals gebouwen, muren enz.. En vijanden vallen of vliegen mooi dood neer
Het toffe vond ik van de gameplay dat je zo simpel en eenvoudig een heel gebied kan plunderen . Rennen, knallen en ff wisselen naar je Grenade Launcher of drone en je maait alles en iedereen neer!
leuk dat je ook in een squad kan deelnemen (of uitgenodigd worden) aardige kopie van bf. Ik heb nog wel vaak dat ik rondloop en dat ik denk wtf wie schoot mij daar neer. In een tank of wat dan ook ben je wel een aardige shooting target, wat op zich niet verkeerd is beter dan dat je overwinnelijk in je tank kan gaan lopen campen. Zeer vermakkelijk spel tot nu toe. Ik was net bezig in een game en zag dat er 58 man in zaten, ik dacht dat 50 de max was ?
Zit er aan te denken om hem ook te halen, ben een grote fan van de Battlefield serie. Loopt in de full version iedereen ook als een kip zonder kop door de levels heen of wordt je ook weleens uitgenodigd voor een squad door bijvoorbeeld een onbekende teamgenoot? Een beetje goede teamplay lijkt me toch wel handig in deze game.
Ik werd regelmatig uitgenodigd om een squad te joinen. En wat let je om eventueel zelf een squad aan te maken en mensen uit te nodigen? Ik moet deze game weer hebben man
Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt en ik ruil COD4 in tegen Frontlines. Ik wilde eigenlijk nog één achievement halen maar de laatste in het vliegtuig op veteran is echt te moeilijk. Ik begin me ook te ergeren aan sommige dingen in het spel dus hoogste tijd om hem in te ruilen! Ik zal binnenkort ook wat vaker te zien zijn dus in dit topic, als ik er wat handigheid in heb gekregen zal ik wat spelers toevoegen om zo goed in squads te kunnen werken!
Z'n squad joinen is wel handig! Zat in een squad die elkaar de hele tijd op de hoogte hield. Was een squad van 6 man. Ik was iets van een sniper en lag op een afstandje van de frontline zodat ik alles kon overzien. Als ik een ventje zag dan zei ik dat tegen de helikopter piloot en die knalde hem vervolgens neer en de andere konden zo die plek overnemen plus hadden we nog wat tankjes die een beetje rond cirkelde rond de frontline en als er wat kwam kon ik ze direct erheen sturen. Vijand was gewoon kansloos die kwamen ongecoordineert 1 voor 1 ons tegemoet lopen en werden dan weer zwaar overclassed door het geweld van 5 man... Ik heb ook een keer aan de andere kant gespeeld in een soort van "ieder voor zich mentaliteit" tegen een georganiseerde squad en je bent gewoon kansloos. Je schrikt je ook de tering als je een hoekje omloopt en er rennen 6 man op je af....
heey, kben op zoek naar een dikke online shooter. Maar wel eentje waar ik als noob ook iets kan bijdragen. Bij halo3 heb je 2a3 mensen die goed zijn, en die winnen toch altijd wel. Ik ben aan het twijfelen tussen Battlefield 2 Modern Combat, Frontlines of w8ten op Bad Company. Houd er rekening mee dat ik niet al te veel wil uitgeven.
Sowieso geen BF:MC nemen, dan voor Frontlines gaan of voor Bad Company ergens in juni of juli geloof ik. Ik krijg vandaag of morgen Frontlines binnen en kan je dan meer vertellen over die spel. Als je van Battlefield houdt, dan hou je van dit spel. Hou je meer van infanterie shooters, zonder voertuigen en in kleinere levels, dan raad ik COD4 aan.
word nog weinig gespeeld en is onderhand toch al wel een beetje achterhaald,.. en als bad company uitkomt speelt helemaal niemand het meer :d (plus als je de filmpjes van de frostbite engine van bad company ziet,.. daar verbleekt Modern Combat wat toch een beetje een opgepoetste xbox1 game is volledig bij)
Kijk hier naar http://www.gamespot.com/video/926055/6147390/battlefield-2-modern-combat-video-review Het is eigenlijk gewoon een goedkope ombouw geweest van de xbox naar de 360. Het ziet er wat beter uit maar erg arcade moet ik zeggen in het filmpje. En waarom niet Frontlines meepakken nu het toch kan? Modern Combat is het voor mij niet in ieder geval.
Ja, maar niet echt op de lange termijn. Je 'ontwikkelt' je per ronde. Je kan zo 3 extra wapens/abilities unlocken. Denk hierbij aan airstrikes, nieuwe drones dat soort spul. Als dan een nieuwe ronde begint ben je ze weer kwijt en moet je de wapens opnieuw verdienen.
Ik zou voor frontlines gaan! De actie vind ik persoonlijk intenser dan bij bf:mc (cheap ass port van de xbox) Aan de ene kant zuigt het dat je per wedstrijd je wapens upgrade en weer kwijt bent aan het einde van de wedstrijd. Voordeel is: Je hoeft niet eerst 40 uur een game te spelen om alle wapens te hebben. Dit is voor werkende mensen met een 40 uurige werkweek wel fijn om zodoende hun xboxlive verslaving binnen de perken te houden. Zo heeft iedereen een gelijke start.. Nog een pluspunt is dat de actie met 50 man te gek is. En als je gekilled wordt zie je ook geen killcam....
Precies, die killcam doet het hem ook bij COD4. Het is leuk als je head-on neer wordt geschoten maar als je zelf een sniper bent dan weet binnen no-time het hele andere team waar je bent. 50 man online is echt supervet. Ik heb het met BF2 en Joint Operations meegemaakt op de pc en het is een stuk vetter dan met max 20 man in te kleine levels vind ik persoonlijk. Wat Goof al zegt, je hoeft er geen uren in te stoppen om die wapens te unlocken en je bent gelijkwaardig (weaponwise) aan iemand die er al 20 uur in heeft gestoken. Het levelen is wel redelijk, maar daar heb je de achievements voor vind ik bij de xbox-games.