In een paar uurtjes al door de SP heen, om die tijdgebonden achievements te halen moet je volgens mij wel heel vlug. Straks maar weer eens opnieuw beginnen.
Die stopwatch missies en ironman zijn vet simpel!! je kan het gewoon rustig aan doen. en de achievements zijn ook op casual te unlocken....
Er had zoveel meer in dit spel gezeten! Ik vind het erg jammer maar ik heb hem weer terug geruild tegen COD4. Het is voor mij gewoon nog slechter dan BF2 op de pc, dat had ik echt niet verwacht. Grafisch had ik geen hoogvlieger verwacht maar dit is echt erg jammer, en ik moet vijanden te vaak raken voordat ze neergaan. Jammer jammer jammer!!! Nu wachten op Battlefield: Bad Company!
Je mag zo ook op easy doen. Wat ik heb gedaan is rennen naar capture point zo snel mogelijk.en alleen de ventjes afknallen die in de weg staan naar het punt toe en tijdens het overnemen de overige ventjes kapot schieten. Zodra ik het heb overgenomen ren ik als een debiel door naar het volgende punt en herhaal hierboven.
Als een debiel rennen is al heel iets anders dan het rustig aan doen. :{ Je zult inderdaad de hele game door echt moeten rushen, dat vind ik dan weer jammer. Dan mis je denk ik veel leuke momenten.
Je kan ook onbeperkt rennen ofzo? Ik bleef maar sprinten online zonder moe te worden. Veel plezier met deze game mensen! Hopelijk zie ik jullie terug in Battlefield: Bad Company! Ik sla deze game over
Daar zul je me dan weer niet zien. Heb nog erg slechte herinneringen aan battlefield. Vermaak me prima met deze game.
Dat hoeft niet. Ik heb hem eerst "gewoon" geklaart en toen voor de achievements. die bulletproof achievement in welk level hebben jullie die gehaald?? die 100 dooie zonder zelf dood te gaan...
Die bulletproof heb ik in het laatste level gehaald. Ik was er niet echt bewust mee bezig, maar plotseling had ik hem.
Maar je zet het spel wel te ruil aangeboden? Nee, dit spel had HEEL ERG goed kunnen zijn, als het meer naar BF2 had gekeken en wat futuristische elementen erin had gestopt, maar nu is het gewoon een game die 5 jaar geleden een hit was geweest, nu niet meer 360-waardig! JAMMER!
hehehe jij bent echt snel had die threat net 1 minuut geopend en vijf minuten geleden besloten om hem te ruilen....
Achjah, ik zit hier op me stage en moet wachten tot 13:00 voor een gesprek dus moet wat doen om de tijd te doden he
ken het zit ook op m'n werk en je verveelt je en alle andere leuke sites zijn gebanned... dus dan zit je automatisch al die forums uit te spitten etc etc. maar on topic: ik krijg er genoeg van... ben ffow zat! en nu is ie nog ruilbaar
Ik krijg hem morgen maar ik vind wel veel negatieve reacties. is deze game online dan ook slecht? de reviews zijn nog best positief.
iemand uit mijn klas zegt dat hij maar geen mensen kan vinden om mee te spelen. je kan met z'n 50'en tegelijk online, maar hij heeft niet meer dan 16 gehad. ik heb alleen de demo gespeeld, en k vind het spel zelf wel leuk, alleen online werkt dus niet zo goed