De demo is precies weggehaald uit de Marketplace? Want ik vind ze niet meer. EU marketplace tochniet in ieder geval.
Die game wordt echt wel veel online gespeeld hoor. Ik speel zelf 9 van de 10 keer op Solar Farm en heb altijd 24+ spelers in de game. Weet niet hoe mensen erbij komen dat hij niet meer veel gespeeld wordt. Vind het zelf een leuk spel, alleen jammer van de bugs en lange respawntijd.
Maar is de DEMO nog intact? Want ik vind het echt niet meer in de marketplace? Weet iemand of hij in US marketplace nog beschikbaar is?
Ik heb een paar vraagjes 1. Wordt het nu nog veel gespeeld? 2. Zijn die drones, luchtaanvallen en turrets de moeite waard? (mij lijken ze echt super cool ). 3. Jullie mening over de game (vooral de mp).
Ik heb de game deze week nog weer gespeeld! Samen met blingbling.. Was wel weer lachen! Genoeg servers beschikbaar hoor. De SP vind ik niet wat aan, speel alleen maar MP. Ik vind de MP gaaf, vooral omdat er voertuig/heli's etc zijn. Daarnaast is dit spel zeer uniek met de drones etc... (Ze hebben de lagg gefixed) Er is een demo van deze game. Dus raad ik je aan die eerst te spelen.
Niet meer Is er afgehaald. Maar heb hem te lang geleden gespeeld (de demo). Hoe zit het eigenlijk met inzoomen van wapens? Kun je dit doen met LT? Zo niet, kun je het dan aanpassen?
De zoom functie zit op de rechter stick ( indrukken ). Ik heb ff net geprobeerd, maar je kunt die niet aanpassen. @Laconiek, was idd lachen afgelopen week. Vooral met 50 man is het complete chaos, geweldig. @-Xbox-Freak, als je wil kan ik je wel toevoegen, dan kunnen we misschien een keer met zijn 3en flink knallen.
Ik heb hem nog niet, maar zit zwaar te twijfeln BTW, thanks voor het proberen Kun je trouwens alleen zoomen met de sniper? Of ook met andere wapens?
Ook met de assault, met de heavy iets minder. shotgun weet ik niet zo. specialforces gun kun je ook zoomen.
Beetje vreemd dit. Heb het spel gekocht. Ik wil online gaan en toen moest ik de NAT poorten openzetten. Dit heb ik gedaan alleen zijn er nu helemaal geen spelers online. Dit kan toch niet? Wat doe ik verkeerd?
Ongeveer. Crouchen is Linkerstick induwen. Inzoomen is Rechterstick induwen. Granaatgooien is LT. Sprinten is RB. Herladen is LB Dus eigenlijk is het best wel anders
Heb hem al een tijdje, gekocht op de release. Vind het zeker een vet spel, alleen was er online snel op uitgekeken. Ik speel altijd ranked, en speelde heel veel frontlines. Tot de leaderboards kapotgingen. Stond 68ste van de wereld maar ging toen kapot, dus had niks meer op eigenlijk voor te spelen. Singleplayer vind ik ook erg leuk, alleen de achievements ervoor zijn soms wat vervelend. Als je het goed doet kun je alles in 1 keer krijgen, anders moet je wat opnieuw. Zeker een game die je op 1000/1000 kan krijgen!
Nee. Gisteren weer eens ff deze game online gespeeld. Bij de conquer mode waren alle servers leeg, dus toen maar weer een paar potjes frontlines mode gespeeld daar waren wel veel mensen bezig ). Was wel weer eens lachen om met 50 man oorlogje te spelen.