1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Frontlines: Fuel Of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 24 aug 2006.

  1. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die het dan nog wel een leuke demo vind? Oke het is niet heel goed, verschillende dingen moeten absoluut beter in het spel zelf, maar vind het best leuk om te spelen...
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik dacht dat dit een strategie game zoals command & conquer was maar het is gewoon een shooter. Zal het zo zeggen: WEER EEN SHOOTER
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo zeker potentie hebben, maar het speelt nog niet lekker. Vooral toen ik die tanks kreeg: die gingen alle kanten op.
    Hopelijk verbeteren ze vooral de besturing, want die was gaar (hoezo ren ik niet automatisch in die grote levels? |:-).
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik vondt het ook wel een prima game... het probleem is dat COD4 eerder is uitgekomen, en die heeft de lat wel erg hoog gelegd in het genre shooters.

    Hij voelt dan ook wat sloom aan, lomp... na een tijdje raak je daar wel weer aan gewend, het ziet er wel goed uit ook... multiplayer lijkt me dan ook wel leuk.

    Maar goed, geen top demo dus... maar zeker niet überslecht.
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De demo viel me tegen, evenals mijn eerste impressie op de Gameplay. Hier trouwens nog een Airstrike Tutorial uit Frontlines.

    [gt]29062[/gt]
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer Demo nu te downloaden op MP voor de 360 .. ik heb zelf deze demo gespeeld op de PC en beviel me best wel goed eigenlijk !
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heb m nog niet gespeeld omdat de single player me niet kon boeien maar ik las net iets wat me wel beviel,.. alle online actie wordt gehost op servers van Kaos, dus geen peer to peer hosting dus als t goed is practisch geen latency
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een paar potjes geprobeerd... was best te doen, 32 man en geen lag te vinden tot dusver.

    Best wel een toffe game trouwens, SP was niet al te best.. maar multiplayer is net als battlefield 2.
    Toegegeven, het ziet er niet zo mooi uit nu ik COD4 of GOW heb gespeeld.. maar goed, wel even 32 man online op vele grotere maps met heli's, vliegtuigen, tanks en jeeps...

    Ik ga hem denk ik wel aanschaffen.. moet de demo nog even wat meer proberen, maar viel me niks tegen!
     
  9. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal potjes moet ik zeggen dat die multiplayer best wel goed is. Totaal geen lag bij 32man on-line!!!! Veel actie. Ik vond beide multiplayer maps erg leuk om te spelen. Deze komt, denk ik, wel in mijn verzameling.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op de een of andere manier kan deze game me gewoon niet boeien,.. denk ook dat t komt omdat de trailers van de nieuwe battlefield er nu al beter uitzien dan deze game :/
     
  11. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    In de afgeprijzde achterste winkelrekken._0/
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo ook leuk, als je niet 100% op de graphics let, dan is de game aardig vermakelijk. Het vetst vind ik de schiet/explosie geluiden die je hoort die vriendelijke en vijanden in de verte maken, echt, super kwaliteit :) Alleen vind ik de variatie van wapens niet echt groot, en er zitten aardig wat bugs in. Ook klopt de find game refresh niet echt.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jullie reacties klinken goed. Als ik me morgen beter voel ga ik ook ff de demo checken.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Vorig jaar speelde ik 'm al eventjes op de Gameplay en toen kon de game me ook al niet boeien. De gameplay voelt niet goed aan, de graphics zijn achterhaald en de framerate is niet helemaal oké. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht, maar na het spelen van de demo weet ik genoeg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2008
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik vind het wel leuk, k heb dan alleen de singleplayer demo gespeeld. morgen ff de online doen
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    online demo is wel vermakelijk :0
    Als je vroegah 007 night fire hebt gespeeld in multiplayer (local) dan herken je de vliegtuigjes wel :9

    De sniper is in dit spel wel relax en zo ook de sub machine gun :)
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind alleen dat het gewoon echt nog lang niet af is..
    het is wel leuk om te spelen vooral met de drones erbij..
    alleen de level design en de look van de game is er gewoon nog niet..

    ik denk dat de UT engine trouwens helemaal niet zo geweldig is want er zijn aardig wat developers die er niet het maximale uit kunnen halen en volgens mij is deze game dat ook..

    BTW de helicopter controls zijn echt chill.
     
  18. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij duikt die game steed sop uit het niets. Gezien he tlage aantal pages in deze topic lijkt niet iedereen er warm voor te lopen... De eerste dmeo was kut deze MP demo is best vet ik speel hem steeds. Maja dunno of dit wat wordt.. het levle emt de voertuigen vind ik al minder tof dan het streets level, omdat die tnaks gewoon niet goed werken, het rijden erin is al kut..
     
  19. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu een aantal keren gespeeld en ik moet zeggen dat het lvl streets echt vet is.

    Battlefield Bad Company is uitgesteld, dus deze komt er zeker bij mij , puur voor de multi dan.

    Deze is leuker dan Camping of Duty 4, imo ( voertuigen, vliegtuigen, heli's en 32 man on-line ).
     
  20. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Deze is de arcade game van warhawk. :p
     

Deel Deze Pagina